Jak napisać reklamację do biura podróży

Wracając do domu ze źle spędzonego urlopu, można napisać reklamację do biura podróży, z winy której pobyt był zepsuty. Poprawnie napisana reklamacja pomoże ci przyspieszyć proces rozwiązywania sporu i uniknąć dalszych problemów.

Jak napisać reklamację do biura podróży

Trzeba

  • Arkusz A4, długopis, komputer.

Instrukcja

1
Przed tym jak sporządzić reklamację, zbierz dowody potwierdzające niewłaściwe wykonanie przez agencję punktów umowy. Mogą to być zdjęcia, rachunki, czeki, pomocy, cennik na formularzu hotelu temat kosztów pokoi.
2
Napisz reklamację w dwóch egzemplarzach, jeden będzie u ciebie, inny u pozwanego. Zgodnie z art. 10 ustawy „O podstawach туристкой działalności w federacji ROSYJSKIEJ” reklamację złożyć organizatorem w formie pisemnej, w двадцатидневный okres od dnia zakończenia obowiązywania umowy. Rozważyć należy w ciągu 10 dni po otrzymaniu.
3
Na początek napisz, do kogo adresowana jest do roszczenia, na przykład, dyrektor generalny, dyrektor firmy. Wprowadź imię i NAZWISKO pozwanego, adres firmy i telefon. Następnie podaj swój adres, telefon, imię i NAZWISKO.
4
W treści reklamacji należy podać sedno sprawy, czyli to, co ci się konkretnie nie podoba w działaniach firmy. Określ, co było zarezerwowane początkowo, następnie to, że w końcu się monit. Lista pracowników, źle przeprowadzili swoje obowiązki, a także tych, którzy próbowali pomóc. Link do przepisów, które są sprzeczne działania firmy i jej pracowników.
5
Przedstawiając wszystkie okoliczności, przejdź do wymagań. Zwykle w roszczenia zaczynają się po słowa PROSZĘ. Na przykład zapłacić kwotę szkód materialnych i żądanie zwrotu odszkodowania za szkody moralne. Zgodnie z artykułem 6 ustawy „O podstawach туристкой działalności w federacji ROSYJSKIEJ”, w przypadku niewywiązania się z warunków umowy z biurem podróży lub biurem podróży turysta ma prawo do odszkodowania za szkody moralne i odszkodowania.
6
Podpisać wniosek oraz umieścić datę złożenia jej do biura podróży. Upewnij się, aby reklamacja została zarejestrowana w rejestrze dokumentacji. W przypadku braku dziennika pokwitowanie od osoby, która otrzymała reklamację. Kwit wystawiony na kopii reklamacji, powinna zawierać nazwisko pracownika, jego podpis, stanowisko i datę. Jeśli reklamacja nie zostanie przyjęta do rozpatrzenia złożyć pozew do sądu.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.