Jak dzwonić w m .. silnik

Jeśli pewnego dnia po uruchomieniu rozrusznik „odmawia” przewijać sprawny silnik przy sprawnej naładowanym akumulatorze, to najprawdopodobniej przyczyna tego tkwi w samym rozruszniku. Dokładniej – w awarii trakcji przekaźnik lub szczotek.

Jak dzwonić w m .. silnik

Trzeba

  • – wkrętak;
  • – przewody z lekkim oporem;
  • – imadło i kontrolka na 12 v.

Instrukcja

1
Zacznij od wyjęcia rozrusznika. Potem delikatnie zamocować go w przygotowanych imadle. Następnie dwa przewody należy podłączyć do dolnego zacisku i korpusu rozrusznika a następnie podłączeniem ich do zacisków akumulatora. Sprawny rozrusznik od razu zadziała. W tym przypadku trzeba sprawdzić włącznik elektromagnetyczny, a w przypadku usterki należy go wymienić.
2
Możliwy jest wariant, gdy rozrusznik nie będzie się obracać. Przyczyny tego należy szukać w uzwojeniach silnika fig. W celu ustalenia dokładnej „diagnozy” podnieś gołe szczotki, odłącz wyjście шунтовой cewki od urządzenia щеткодержателя, po czym, po odkręceniu śruby mocujące, należy wyjąć szczotki na białym tle.
3
Następnie podłącz do obudowy rozrusznika i do wniosku uzwojenia przewody od wskaźnika żarówki. Nie zapomnij, że rozrusznik w tym momencie musi być podłączony do akumulatora. Przy sprawnej, nieuszkodzonym uzwojeniu kontrolka zaświeci się.
4
Kotwica na przedmiot межвиткоквого zwarcia sprawdza się na specjalnym stoisku. Diagnostykę można nie przeprowadzać, jeśli podczas demontażu i demontażu rozrusznika czujesz zapach palenie izolacji. W tym przypadku jedno wyjście – wymiana rozrusznika. Ale załóżmy, że uzwojenia są w porządku. Wtedy sprawdź szczotki rozrusznika, korzystając z tego samego wskaźnika grzeczny, podłączając ją do изолированному щеткодержателю i masie. Uszkodzone części należy wymienić.
5
Jeśli włączony rozrusznik nie jest w stanie przewijać silnik, moja wina, najprawdopodobniej бендикс. Należy go wymienić na nowy. Z trudem przewijanie rozrusznik, gasnące żarówki na desce rozdzielczej oznaczają, że „bierze na siebie”. W takim przypadku należy sprawdzić styki i napięcie akumulatora. Jeśli wszystko było w dobrym stanie, wtedy wyjąć i zdjąć rozrusznik. Jeśli problem jest w zbyt dużym tarciu, to zmien tuleje. Nie jest wykluczone również, że nastąpił podział uzwojeń.
logo
Kategoria:
Naprawa i serwis

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.