Jak dokonać rejestracji w miejscu zamieszkania

Postanowił zmienić miejsce swojego zamieszkania? Nowy adres powinien być odnotowany w dokumentach. Kiedyś to się nazywało „meldunek”, teraz — „zameldowanie w miejscu zamieszkania”. Zresztą, jak by nie nazywali to, brak w paszporcie stempel z domowym adresem dostarczy ci wiele kłopotów. Jako minimum, będzie musiał zapłacić karę w wysokości od 1500 do 2500 p.

Jak dokonać rejestracji w miejscu zamieszkania

Instrukcja

1
Uwaga: jeśli masz zamiar zarejestrować się (na receptę) w mieszkaniu lub domu, właścicielami której (którego) jest kilka osób, każda z nich, nawet tymczasowo nieobecny właściciel musi dać swoją pisemną zgodę na rejestrację. Nawet jeśli użytkownik nabył na własność część tego lokalu mieszkalnego, których możecie następnie zmienić meldunek bez zgody współwłaściciela/współwłaścicieli nie będzie w stanie. Więc jeśli nie chcesz być w pozycji бБомжа, upewnij się, że nie będziesz mieć problemów z rejestracją pod nowym adresem, do tego, jak выпишитесь ze starego.
2
Выпишитесь ze starego miejsca zamieszkania. Upewnij się, że w paszporcie umieścić odpowiedni znaczek, i dostać się w ręce adres kartkę odjazdu.
3
W 7-dniowym terminie od momentu przyjazdu należy skontaktować się z jednostki FMS (do паспортистам) w nowym miejscu zamieszkania. Z sobą weź paszport lub inny dokument potwierdzający twoją tożsamość, adres kartkę odjazdu i dokumenty, na podstawie których zamierzają osiedlić się: dowód własności na nieruchomości, oświadczenie właściciela/właścicieli nieruchomości o wyrażeniu zgody zapewnić państwu prawo do pobytu na tym terytorium, orzeczenie sądowe o uznaniu prawa do użytkowania lokalu itp.
4
Napisz i podpisz oświadczenie o rejestracji w miejscu zamieszkania i kartkę statystycznego ewidencji. Formularze tych dokumentów oraz wzory ich wypełniania można za darmo pobrać z jednego portalu państwowych i komunalnych usług Rosji http://www.gosuslugi.ru/ru/card/index.php?coid_4=65&ccoid_4=74&poid_4=191&soid_4=641&toid_4=532&info_4=0&rid=228
5
Poczekaj kilka dni, aż twoje dokumenty паспортисты przekazane do organów rejestracji, ewidencji, gdzie będzie można umieścić w paszporcie odpowiedni znaczek lub, jeśli nie udzielały paszport i inny dokument, wydany świadectwo o rejestracji w określonej formie,.
6
Przyjdź w wyznaczony dzień w jednostki FMS (do паспортистам) i zabierz z powrotem swój paszport z pieczątką o rejestracji lub świadectwo rejestracji w nowym miejscu zamieszkania.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.