Pod adresem zameldowania rozumiane zameldowanie w miejscu zamieszkania, z odpowiednią adnotacją w dowodzie, potwierdzające ten fakt. Brak potwierdzenia zameldowania pociąga za sobą wiele problemów. Tak, mogą wystąpić trudności w uzyskaniu polisy obowiązkowego ubezpieczenia zdrowotnego, podczas odwiedzania placówki, w urządzeniu dziecka do przedszkola, nie uznają potrzebę poprawy warunków mieszkaniowych i tak dalej.
Aby odzyskać swoje prawa i potwierdzić fakt stałego pobytu w danym miejscu, należy skontaktować się sądy. Ale wcześniej należy złożyć wniosek w tej służby, która powiedziała „nie” w odpowiedzi na twoje leczenie doustne (urząd meldunkowy, firma ubezpieczeniowa, Obsługa funduszu emerytalnego, itp.), dołączając do niego dokumenty potwierdzające rzeczywisty noclegi pod ten adres. Mogą to być zlecenie, zaświadczenie z домоуправления, pokwitowania za za usługi komunalne, emerytury, pomoc i inne dokumenty, w których określono miejsce zamieszkania. Ponieważ te dokumenty nie zostały wymienione w odpowiednich przepisach i instrukcjach (wymaga to znaczek o rejestracji), na pewno otrzymasz pisemny odmowa w spełnieniu twojej prośby w związku z brakiem meldunku. To wystarczy, aby zwrócić się do sądu z wnioskiem o ustalaniu faktu stałego zamieszkania. Razem z nim są powyższe ograniczenie, paszport i te same dokumenty potwierdzające rzeczywiste noclegi (może być kopia), a także dowód uiszczenia opłaty rejestracyjnej. Jeśli to nie wystarczy, potrzebne są osoby (przyjaciele, znajomi, sąsiedzi), które mogą potwierdzić, że rzeczywiście mieszka pod tym adresem. A to znaczy, że trzeba napisać wniosek o wezwanie do sądu w charakterze świadków. Jak tylko ten fakt zostanie zainstalowana (a trzeba uzbroić się w cierpliwość, gdyż postępowanie sądowe mogą trwać nie jeden miesiąc), trzeba będzie przedstawić decyzję sądu w tej służby, która odrzuciła wniosek, i domagać się jego wykonania.
Kategoria:
Sporządzenie dokumentów