Jak znaleźć firmę, która nie ma strony internetowej

Każdego dnia mamy do czynienia z koniecznością znaleźć ten czy inny towar lub tę lub inną firmę. Jak zwykle nas wyręcza dostęp do internetu. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę nazwę i naszej uwagi wniosek stronę interesującej firmy. A jak znaleźć organizację, która nie ma strony internetowej?

Jak znaleźć firmę, która nie ma strony internetowej

Instrukcja

1
Dzwon w podstawowe telefoniczne punkty informacyjne urzędu miasta. Wprowadź w poszukiwaniu nie tylko nazwa firmy, ale i rodzaj świadczonych usług i nazwisko domniemanego szefa. W drugim przypadku można dać listę firm, zajmujących łączną niszę z poszukiwanej. Być może wśród nich znajdziesz organizację, która cię interesuje.
2
Kup książkę telefoniczną produktów i usług dostępnych w danym mieście („żółte strony”).
3
Skontaktuj się z общегородским, a w razie potrzeby i do krajowej katalogach tematycznych w internecie. Jak zwykle, w których można znaleźć aktualne informacje (adres zamieszkania i adres, numer telefonu, lokalizacja na mapie) o większości dużych, średnich i małych, znanych na rynku małych firmach, które nie mają własnej strony internetowej.
4
Zapytaj, czy stworzony dla tego miasta elektroniczny nawigator w organizacji i świadczonych przez nich towarów i usług. Pobierz najnowszą wersję i wpisać w wyszukiwarkę dane dotyczące nazwy i profilu działalności danego przedsiębiorstwa.
5
Skontaktuj się z znanym wam konkurentów interesującej firmy. Zastanów się, jak lepiej dowiedzieć się tego od niezainteresowanych w takiej reklamie osób. na Przykład, powiedz, że chcesz złożyć reklamację na tą firmę, ale w znanej ci informacji, zmienili adres zamieszkania i adres.
6
Zapytaj na forach publicznych miasta i specjalistycznych ogólnorosyjskich forach. Na pewno odpowiedź dostaniesz, ale ten sposób wymaga dużych nakładów, zwłaszcza, jeśli korzystać z forum o niskim natężeniu ruchu.
7
Skorzystaj z pomocy internetowych wyszukiwarek w internecie. Być może, można spotkać wzmianki o odpowiedniej firmy na nieprofilowych stronach internetowych, w tym работных (w cv byłych pracowników) lub w portalach społecznościowych w rubryce „praca” („kariera”). Skontaktuj się z danymi osobami w określonym nimi kontaktów. Na pewno pomogą wam wyjść na odpowiednią firmę.
logo
Kategoria:
Więcej

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.