Podpisywać różne dokumenty prawne, odnoszące się do was osobiście, najlepiej własnoręcznie. Choć w razie potrzeby można łatwo przenieść swoje uprawnienia innej osobie, składając pełnomocnictwo do podpisu.
Instrukcja
1
Pełnomocnictwo do podpisu może być jednej, specjalnej lub generalnej. Pojedynczy – daje prawo do swojego powiernika umieścić jedną lub kilka podpisów na jednym lub wielu plikach. Specjalna – daje mu prawo do wykonania jednej lub kilku konkretnych zleceń. Podczas wykonywania przedstawicielem wszystkich zadań, o których mowa w dokumencie, i jedno, i specjalne pełnomocnictwo automatycznie tracą swoją moc.
2
W formularzu pełnomocnictwa ogólnego pozwalasz człowiekowi reprezentować twoje interesy przed osobami trzecimi, wykonywać różne prawnie ważne czynności za ciebie i umieścić swój podpis na dokumentach zamiast ciebie w ciągu trzech lat.
3
Aby złożyć pełnomocnictwo do podpisu, zarówno jednorazową, jak i specjalne, jak i prokuratora, skontaktuj się z pomocą w każdej kancelarii notarialnej wraz z osobą, którą chcesz zrobić swoim powiernikiem. Dla ciebie i twojego przedstawiciela trzeba będzie zabrać ze sobą tylko общегражданский paszport federacji ROSYJSKIEJ.
4
Po wybraniu z widokiem pełnomocnictwa na prawo podpisu cyfrowego, który chcesz zmienić, powiedz nam o swoich oczekiwaniach notariusza. On, z kolei, poda kwotę, jaką trzeba będzie zapłacić za wybraną usługę.
5
Sporządzenie pełnomocnictwa na prawo podpisywania wszelkiego rodzaju trwa zazwyczaj nie dłużej niż jeden dzień. Do jego bezpośrednim obowiązków, czyli do popełnienia transakcji, różnych prawnie znaczących działań, występ swoich interesów przed osobami trzecimi i проставлению podpisów na dokumentach za ciebie powiernik może zacząć już od momentu wystawienia dokumentu.
6
Odstąpić od spełnienia warunków pełnomocnictwa na prawo podpisu możesz i ty, i twój przedstawiciel w każdej chwili. W tym celu należy udać się do notariusza w miejscu wystawienia dokumentu z wnioskiem o jego unieważnieniu, pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy za trzy dni.
Kategoria:
Sporządzenie dokumentów