Otwórz pełny serwis przedsiębiorcy bardzo trudne, ponieważ konkurencja ze strony dużych firm jest bardzo duża. Jednak dobry mechanik może zapewnić sobie stabilny zarobków i stałej klienteli, jeśli odpowiednio podejdzie do promocji własnych usług.
Trzeba
- – pomieszczenie;
- – wyposażenie;
- – produkty promocyjne.
Instrukcja
1
Wybierz rodzaj prac, które zamierzasz wykonać. To może być pełen zakres usług w zakresie napraw silnika, blacharstwo, malowanie. Jeśli będzie specjalizować się tylko w jednym kierunku, można stać się bardziej poszukiwanym specjalistą. Klienci raczej nie zaczną traktować cię poważnie, jeśli z łatwością będziesz obiecać doskonała wykonanie każdej pracy.
2
Znajdź miejsce do pracy. W tym przypadku doskonale nadaje się garaż lub niewielkie wynajęty apartament. Zadbaj o dostępności kanalizacji, elektryczności, ogrzewania. Lokal może znajdować się w dowolnym miejscu dogodnym dla ciebie, ale przy tym wskazane jest, aby można go było łatwo znaleźć.
3
Wyposażyć pomieszczenie do pracy. Zrób w nim drobne remonty. Możliwe, konieczna widokowa pit. Zaznacz regały do niezbędnych materiałów. Kup najbardziej odpowiedniego sprzętu, którego ilość zależy od wykonywanych prac.
4
Spróbuj świadczenia usług wyjazdowego warsztatu, ponieważ nie każdy właściciel zgodzi się zostawić swój samochód w nieprzyzwyczajony do mechanika. Możesz znaleźć stałych klientów i regularnie dostarczać im standardowy zestaw usług. To może być czyszczenie wnętrza, wymiana oleju, klocków hamulcowych, polerowanie lakieru, diagnostyka samochodu.
5
Wydrukuj tanie wizytówki lub ulotki i szerzyć wśród znajomych, a także w okolicy, gdzie jest twoje miejsce. Wprowadź na nich wykonywane rodzaje prac, dane kontaktowe i mapę dojazdu.
Porada
Staraj się tworzyć dobrą opinię o ich usługach, ponieważ praca prywatnych mechaników samochodowych idzie poprzez tzw. „pocztę pantoflową”. Wykonywać wszystkie prace w terminie lub wcześniej powiadomić właściciela samochodu o opóźnieniu. Stopniowo liczba klientów, którzy zaleceń, będzie stabilny.
Kategoria:
Rodzaje działalności