Myśląc o tym, jak otworzyć jubilerskie produkcja, należy pamiętać, że działalność ta może odbywać się tylko w obecności specjalnego świadectwa Oznaczania nadzoru. Dlatego, oprócz zwykłego pakietu dokumentów na prowadzenie działalności gospodarczej, należy złożyć to świadectwo Jest wydawane po spełnieniu pewnych wymogów, uwzględniających specyfikę biżuterii sprawy.
Instrukcja
1
Do rodzajów działalności, na które jest wymagane świadectwo Oznaczania nadzoru, obejmuje produkcję, magazynowanie i handel metalami szlachetnymi i biżuterią, szlif kamieni szlachetnych, działalność biżuteria lombardów, bicie pamiątkowych monet i premia znaków z metali szlachetnych. Przed rejestracją w Пробирном nadzoru zarejestruj się w urzędzie skarbowym, należy uzyskać zaświadczenie o rejestracji w krajowym rejestrze i umieść twoje przedsiębiorstwo zarejestrowane w funduszach pozabudżetowych.
2
Przygotuj pomieszczenie, w którym znajduje się jubilerskie produkcja. Wyposaża go w sejf, lub wskaż do przechowywania metali szlachetnych, kamieni i wyrobów specjalną сейфовую pokoju. Wymienić sejf, instalując system nowoczesnej sygnalizacji włamania i napadu. Kup sprzęt i narzędzia, a także precyzyjne wagi najwyższej klasy.
3
Przygotuj pakiet dokumentów, który należy podać w Пробирный nadzór. Napisz wniosek o wydanie specjalnego zaświadczenia na imię i nazwisko kierownika terytorialnej kontroli oznaczania nadzoru. Dołączyć do niej komplet dokumentów, który zawiera wykaz rodzajów prac swojej firmie, które wymagają specjalnego zezwolenia, dokumenty potwierdzające prawo do prowadzenia działalności gospodarczej,.
4
Jako załączników do wniosku należy wykupić notarialnie poświadczone kopie statutu, REGON, NIP, zmian dokonanych w statucie; zwykłe kopie: informacyjnego e-maile z organów statystyki z wykazem rodzajów działalności gospodarczej, założycielskiego, umowy lub uchwały walnego zgromadzenia o utworzeniu organizacji, protokół zgromadzenia lub rozkaz o powołaniu kierownika. Kopie te zapewnij pieczęcią przedsiębiorstwa. Załącz również kopię umowy najmu lokalu lub świadectwa na prawo własności do niego. W pakiecie dokumentów musi być pomoc, o firmie, w której określono jego pełna nazwa, dane bankowe, adres zamieszkania i adres, telefony kontaktowe i faks.
5
W ciągu dwóch tygodni po złożeniu wniosku o rejestrację otrzymasz sporządzone prawidłowo świadectwo wystawił na specjalne konto. Ja naprawdę 5 lat od daty wydania. Zacznij swoją działalność, biorąc pod uwagę, że nawet w sprzyjających okolicznościach koszty na nią zwrócą się, nie wcześniej, niż 3 lata.
Kategoria:
Rodzaje działalności