Jak wzmocnić więzadła

Wiele osób, zwłaszcza starszych, dostają kontuzji więzadeł. Z tych urazów można uniknąć, jeśli przeprowadzać kompleksowe wzmocnienie więzadeł i ścięgien. Podpowiemy ci, jak możesz wzmocnić więzadła, aby ręce i nogi was nie zawiodły i w podeszłym wieku.

Jak wzmocnić więzadła

Instrukcja

1
Dla wzmocnienia więzadeł spędzić zdrowotne ćwiczenia i specjalne ćwiczenia mające na celu wzmocnienie poszczególnych wiązek.
2
Dla wzmocnienia więzadeł rąk, wykonywać wspólne ćwiczenia z wykorzystaniem эспандера i hantle. Подтягивайтесь na nadprożu, rób stojak na rękach, отжимайтесь od podłogi. Wszystkie te ćwiczenia wzmacniają twierdza połączenia ścięgna z надкостницей i pomagają wzmocnić przejście: mięsień-ścięgno.
3
Ścięgna i więzadła kończyny dolnej wzmocnienie za pomocą przysiadów. Skacz na skakance, chodzić na palcach, zajmij się kąpielami.
4
Codziennie wykonuj następujące specjalne ćwiczenia.

Stań blisko ściany i oprzyj się na niej rękami. Odsunąć na największą odległość, tak, aby twoja pięta jeszcze mogła dotykać podłogi. Mocno oprzyj pięty w podłogę. Czas trwania jednego podejścia od 0,5 do 1,5 min. Takie podejście powinno być 2-3 dla każdej nogi w ciągu dnia.

Stać obiema stopami na podłodze i oprzyj голенью na jakikolwiek przedmiot. Mocno docisnąć do podłogi palcami stóp. Czas trwania podejścia jest taki sam, jak w poprzednim ćwiczeniu: od 0,5 do 1,5 min..

Marnie wygląda na stopie, rozciągając szczelną i elastyczną gumę. Przytrzymaj gumę w tej pozycji przez 10 – 30 sekund. W przyszłości, należy wykonywać ćwiczenia, stojąc na jednej nodze.

Zostań w pozycji w szerokich „narzędzia wycinanie”, i sprawował w ciągu 0,5 – 1,5 min. Uwaga: twoje ramiona powinny być ograniczone do tyłu, a miednica wysunięty do przodu. W miarę treningu wykonuj ćwiczenie można gryf od sztangi od 30 do 60 kg, leżących na ramionach. Przy tym czas wykonania ćwiczenia powinna być zmniejszona do 30 sekund.

Jeśli będziesz regularnie wykonywać, co najmniej dwa z powyższych ćwiczeń, można zapomnieć o problemach z wiązek.

logo
Article Categories:
Lekkoatletyka i gimnastyka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *