Rosyjskim prawem wolno udostępnić mieszkania na kredyt hipoteczny. Ludzie, którzy kupili mieszkanie na kredyt hipoteczny, można uzyskać majątkowe w wysokości odliczenia. Do tego jest wypełniona deklaracja 3-PIT i wydaje się do urzędu skarbowego z pakietem dokumentów, których wykaz można uzyskać w inspekcji.
Trzeba
- – dokumenty potwierdzające prawo własności nieruchomości;
- – umowa nabycia nieruchomości;
- – akt przekazania nieruchomości;
- – płatności dokumenty potwierdzające opłacenie kosztów (znaki i czeki kasowe, rachunki, wyciągi bankowe pożyczki i inne dokumenty);
- – pomoc 2-PIT;
- – program „Deklaracja”;
- – paszport;
- – zaświadczenie o nadaniu numeru regon;
- – umowa kredytowa;
- – Kodeks podatkowy federacji ROSYJSKIEJ;
- – pełnomocnictwo do uzyskania odliczenia (jeśli nieruchomość jest zapalenie).
Instrukcja
1
Pobierz z oficjalnej strony ИФНС Rosji program do wypełniania deklaracji. Zainstaluj ją na swoim komputerze. Na karcie zadania warunków wprowadź numer organu podatkowego, w który można złożyć deklarację. Wprowadź w znak podatnika inna osoba fizyczna. Potwierdź wiarygodność informacji osobiście. Zaznacz opcję w obecnych dochodach, które są określone w oświadczeniu o dochodach.
2
Wprowadź swoje dane osobowe, numer paszportu, w tym datę i miejsce urodzenia, kod jednostki organizacyjnej. Wpisz adres swojego zamieszkania, w tym kod pocztowy, numer telefonu.
3
Skontaktuj się z miejsca swojej pracy z pomocy 2-PIT. Dokument podpisany przez głównego księgowego, dyrektora organizacji, w której pracujesz. Na podstawie danych w oświadczeniu o dochodach należy przejść na kartę dochodów uzyskanych w federacji ROSYJSKIEJ. Napisz nazwę firmy, z którą masz urządzone są stosunki pracy. Wpisać kwoty wynagrodzenia za każdy miesiąc okresu sprawozdawczego, którym jest pół roku, w deklaracji.
4
Na karcie podatkowej, zaznacz pole wyboru w obszarze świadczenia majątkowego odliczenia. Wprowadź nazwę obiektu (mieszkanie) i sposób jego nabycia (umowa kupna-sprzedaży). Napisz całkowicie adres miejsca zakupionych mieszkań. Wpisać datę rejestracji prawa własności, a także datę aktu przekazania mieszkania od sprzedawcy. Należy pamiętać, że jeśli własność zapalenie lub wspólne, to żonę(f) należy napisać wniosek o udzielenie odliczenia wnioskodawcy.
5
Po kliknięciu przycisku „przejdź do wprowadzania kwot” wprowadź wartość zakupionego mieszkania. Dołączyć do deklaracji umowa kredytowa, dokument potwierdzający prawo własności, umowę o zakupie mieszkania, akt przyjęcia-przekazania nieruchomości i dokumenty płatności. Wyobraź sobie pakiet dokumentów organ podatkowy, na miejsce twojego zamieszkania.
Kategoria:
Podatki