Jak wyjść z kryzysu w przedsiębiorstwie

Recesja, która rozpoczęła się jesienią 2008 roku, trwa do dnia dzisiejszego praktycznie we wszystkich krajach świata. Przede wszystkim z powodu kryzysu cierpi właśnie produkcja. Przywódcom ważne jest, aby zrozumieć sposoby wyjścia z tej sytuacji.

Jak wyjść z kryzysu w przedsiębiorstwie

Instrukcja

1
Forma budżet przedsiębiorstwa. Zaplanuj koszty i przekazać uprawnienia w zakresie ich regulacji kierownicy jednostek organizacyjnych. To wszystko będzie prawdziwym sposobem na obniżenie kosztów. Jeśli przed kryzysem ta procedura nie została przeprowadzona, to ograniczać sobie sporządzeniem прогнозового równowagi budżetu kosztów i przychodów.
2
Zajmijcie się również systemem jednostek produkcyjnych i tworzy budżet zobowiązań i należności. Wszystko to razem pozwala na optymalizację przepływów pieniężnych i utrzyma koszty.
3
Poszukaj możliwości realizacji zamówień wraz z innymi kupującymi. Im więcej wspólnych zakupów zrobisz, tym więcej dużych rabatów dostaniesz. Pracuj więcej najściślej z dostawcami kluczowych jednostek materiałów i surowców. Zawsze na czas przestrzegać warunków umowy i zapewnić przejrzystość finansową.
4
Pomyśl o outsourcingu najbardziej kosztownych i czasochłonnych procesów. Zastanów się, co ci się opłaca produkować samodzielnie, a że lepiej kupować u producenta. Na przykład, w przypadku kotłowni w zakładzie można przekazać je na własność urzędu miasta, tym samym usuwając ich obsługa z wydatków.
5
Ужесточите kontrolę wszystkich rodzajów kosztów. Uważaj, nawet najbardziej drobiazgami w swojej firmie. Na przykład, niektórzy pracownicy często decydują się na osobiste pytania, czyniąc rozmowy za granicę w stacjonarnej linii. I to tylko jeden artykuł podobnych wydatków. Zmniejszaj ilość niepotrzebnych wydatków, w ciągu dnia roboczego.
6
Zoptymalizuj procesy technologiczne. Omów wszystkie sporne kwestie jakości produktów i technologii produkcji. Kontroluj pracę personelu na wszystkich etapach. Staraj się nie dopuścić do zaniedbania relacji do surowców i materiałów. Wtedy ilość odpadów będzie znacznie mniej, co doprowadzi do redukcji kosztów.
Porada
Omówić wszystkie problemy z radą dyrektorów i związkiem zawodowym pracowników.

logo
Article Categories:
Więcej

Comments are closed.