Jak umieścić cios szybko

Praktycznie we wszystkich rodzajach walki pytanie załączania uderzenia ręką jest czynnikiem decydującym. Jednak daleko nie wszyscy nowicjusze wiedzą, jak rozwiązać to zadanie szybkim sposobem.

Jak umieścić cios szybko

Trzeba

  • – siłownia;
  • – trener;
  • – rękawice;
  • – bandaże;
  • – łapy;
  • – макивары;
  • – gruszki.

Instrukcja

1
Znajdź sobie dobrego trenera lub sparing патрнера. Bez właściwego mentora, który poświęcił nie jeden rok postawienia własnego uderzenia, jest praktycznie niemożliwe w pojedynkę, aby odnieść sukces. Początkowo możesz nie wiedzieć ani techniki, ani ćwiczenia, ani właściwe podejście w treningach.
2
Znaleźć sobie sala boksu lub walki wręcz. Porozmawiaj z trenerem o warunkach uprawiania. Kup rękawice, bandaże, bandaże i przystąpić do тренировочному procesu. Robić najlepiej co drugi dzień, jeśli potrzebujesz szybkie rezultaty. Dla bardziej wyszkolonych sportowców można dawać i codzienne obciążenie.
3
Poznaj technikę uderzenia. Dowiedz się, przede wszystkim, poprawnie i mocno zaciskać palce. Zapobiegnie to pięść przed uszkodzeniem podczas zajęć. Прорабатывайте wszystkie aspekty, o których mówi trener. Na początkowym etapie należy robić tylko symulację zderzenia w powietrzu: w pełni wyprostować rękę w łokciu i nie zapominać gwałtownie stanowić ją z powrotem. Nie zapomnij jeszcze o obronie. Zawsze należy zwracać ręce w pozycji wyjściowej: jedna chroni twarz, druga pierś.
4
Ćwicz uderzenia w łapom. Po załączeniu techniki zadawania uderzeń przystąpić do bardziej poważnej pracy. Poproś swojego mentora założyć nogi na każdą rękę. Zrób cięcie i szybko wraca rękę do pozycji wyjściowej. Powtórz to samo ćwiczenie z drugą ręką.
5
Zacznij poruszać się do przodu, zadając dwa uderzenia: lewym i prawym. Zawodnicy nazywają tę kombinację „dwójka”. Zastanów tego ćwiczenia 20-30 minut każde zajęcia. Przez 2 miesiące po prostu będziesz zaskoczony, jak wzrosła szybkość i siłę uderzenia.
6
Nakładać więcej strzałów na szczęście i макиварам. Aby szybciej osiągnąć wynik w inscenizacji uderzenia, trzeba jeszcze wzmocnić pięści i ścięgna. W przeciwnym razie można łatwo nabawić się kontuzji kostki rąk. Poproś trenera pokazać, jak sprawnie pokonać w ciężkich worków. Stosować co najmniej 200-300 uderzeń na koniec każdego treningu.
logo
Article Categories:
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *