Jak podnieść reputację

W każdym zespole reputacja jest bardzo ważna, ponieważ to dzięki niej możemy działać w ich interesie, bez przeszkód realizować i mieć po prostu dobre relacje z ludźmi. Ale jeśli masz autorytet z jakiegoś powodu nie jest całkiem wysoki, spróbuj zwiększyć jego.

Do osoby, posiadające wysoką renomą w zespole, zawsze słuchają.

Instrukcja

1
Aktywna postawa odgrywa kluczową rolę w tworzeniu pozytywnej reputacji. Nie siedzi gdzieś w rogu czekając na czyichś wskazówek, a samemu iść do ludzi i nowych spraw, wykazuj inicjatywę, nawiązać rozmowę jako pierwszy. Aktywność – to jest właśnie to, że w pierwszej kolejności będzie cię rozweselić w oczach zespołu.
2
Bądź pewny siebie i nie bój się. Strach – główny wróg twojej reputacji, bo to on cię paraliżuje i zatrzymuje na drodze do wielkich spraw. Musisz bać się pozostać w cieniu, ale nie własnych działań.
3
Zacznij oferować, a nie prosić. W ogóle zapomnij o tym i takich mowy obrotach jak „nie można”, „nie trudno będzie” i tak dalej. Ale twoja propozycja musi być taki, od którego nie można zrezygnować, więc przemyśleć wszystko z góry, po rozważeniu wszystkich „za” i „przeciw”.
4
Odpowiedzialność i zdyscyplinowanie – to te cechy, które należy pielęgnować w sobie. Jeśli dałeś słowo, trzeba go dotrzymać. Nie powinno być żadnych pomyłek odnośnie punktualności i исполнительности. Jeśli chcesz mieć wysoką reputację w zespole, musi stać się w pewnym stopniu ideałem do naśladowania.
5
Nie są dopuszczalne emocjonalnych, napady złości, żale, urazy i inne cechy, które są charakterystyczne dla dzieci. Jeśli zmienisz głos na ludzi, nie należy się spodziewać, że ich uczucia do ciebie są wypełnione szacunkiem, najprawdopodobniej otrzymamy wrażenie o tobie jako o człowieku неуравновешенном.
6
Bądź kompetentny w tych sprawach, o których mówisz. Dziś wszystkie informacje bardzo łatwo sprawdzić w krótkim czasie, a jeśli pewnego dnia będziesz выскажете to, że nie ma się nijak do rzeczywistości, nie należy się spodziewać, że w przyszłości będą uważnie słuchać.
7
Bądź pozytywnie nastawieni, to należy czytać z twojej twarzy – spokojny i otwartego. Słuchać, nie przerywa, bądź уважительны do każdego człowieka, wtedy twoje błędy i wpadki będą postrzegać się ludźmi bardziej delikatnie, bo nie budowali się niedostępne, szanowny, a przekazane na równych, był przyjazny i uprzejmy. W tym przypadku twoja reputacja wzrośnie i zacznie pracować dla ciebie, a twoim zadaniem będzie jej dalsze utrzymanie.
logo
Article Categories:
Praca nad sobą

Comments are closed.