Jak pobrać dolny i górny press

Problemy „wyrównany” tummy tuck jest szczególnie istotne latem, kiedy dziewczyny tak chce пощеголять w otwartych топиках. O pięknej figurze warto zadbać wcześniej. Zacznij wykonywać ćwiczenia już teraz, żeby potem nie musiał ukrywać swoje wady.

Jak pobrać dolny i górny press

Instrukcja

1
Należy wykonywać zestaw ćwiczeń rano, dwie godziny po posiłku i na godzinę przed nią. Zalecana ilość treningów w tygodniu wynosi nie mniej niż 2-3 razy. Jeśli będziesz robić częściej, mięśnie nie będą w stanie odzyskać.
2
Przed przystąpieniem do wykonania ćwiczenia, na pewno разминайтесь. Może to być aerobik taniec, bieganie na miejscu lub na bieżni. Zastąpić je można jazdą na rowerze stacjonarnym. W przeciwnym razie zimne mięśnie mogą zranić. Dodatkowo podczas treningu jest spalanie tkanki tłuszczowej w całym organizmie, w tym w obszarze brzucha.
3
Połóż się na plecach na podłodze, unieś zgięte pod kątem dziewięćdziesięciu stopni nogi. Ręce weź w zamek za głową. Prawym łokciem staraj się zdobyć lewe kolano i na odwrót. Tak ćwiczysz nie tylko górny dział, ale i skośne mięśnie brzucha.
4
Połóż się na podłodze, ręce weź się w zamku na karku, nogi zegnij w kolanach. Płynnie jeszcze trochę brodą do kolan. Uważaj, aby skoncentrowanego właśnie prasa. Wykonywać ćwiczenie powoli, aż uczucie pieczenia w obszarze prasa. Tak, można dać obciążenie na dolny dział brzucha. Aby wykorzystać jeszcze i górny dział, jednocześnie dokręcić kolana do brody.
5
Połóż się na podłodze. Jednocześnie podnosić ręce i nogi, starając się kolanami zdobyć piersi. Śledź koordynacją, aby wykonywać ćwiczenie poprawnie.
6
Najlepiej trenuje dolny dział brzuch unoszenie nóg. Wykonać go można, leżąc na podłodze lub na ławce. Powoli unieś proste nogi do kąta dziewięćdziesiąt stopni i również powoli opuść je. Unikaj дерганья nogami. Uważaj, aby pracowały mięśnie właśnie dolnego działu, a nie najwyższego.
7
Jeśli masz poprzeczka, użyj jej. Повисните na nią i zacznij podnosić proste nogi do kąta dziewięćdziesiąt stopni. Pięty trzymać razem, a kolana proste. Dla niewprawnych to ćwiczenie może być zbyt trudne. Aby wykonywać go było łatwiej, unieś nogi ugięte w kolanach.
8
Aby mieć tylko płaski brzuch, ćwiczenia należy wykonywać w wysokim tempie i robić dużą ilość powtórzeń. A to dla tego, aby mięśnie ulgi wyróżniał, należy maksymalnie obciążać ich w zwolnionym tempie. Ilość podejść i powtórzeń jest dobierana indywidualnie. Ale nie należy wykonywać mniej niż 3-4 podejścia do 10 powtórzeń.
9
Jeśli ulga długo się nie pojawia, to warto zastanowić się jeszcze i o diecie. Bo piękne kostki mogą być po prostu nie są widoczne pod warstwą tłuszczu.
logo
Article Categories:
Więcej

Comments are closed.