Jak nazwać LLP

Jednym z pierwszych etapów tworzenia nowej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (LLP) jest naming – dobór nazwy nowej spółki. To nie jest łatwe i istnieją firmy i specjaliści, dla których stało się zawodem. Za kilkadziesiąt tysięcy złotych można dostać kilka opcji takich tytułów. Jednak odpowiedź na pytanie: jak nazwać LLP, możesz spróbować dostać się sami.

Jak nazwać LLP

Instrukcja

1
Wybierz nazwę, która powoduje, neutralne lub pozytywne emocje. Może ono być skierowane do tej grupy docelowej, z którym masz zamiar pracować. Na przykład, gdy organizujesz kawiarence internetowej lub klub, to w tytule można doskonale обыгрываться общеупотребляемые sieciowe terminy i nawet znane memy.
2
Najprostsze, ale nie najlepsze rozwiązanie – wymienić firmę na swojego nazwiska lub nazwy najbliższej rodziny. To będzie poważną przeszkodą, jeśli kiedyś będziesz chciał sprzedać swój biznes. Ponadto, w niektórych klientów lub klientów może podświadomie odstraszyć własną nazwę w nazwie swojej firmy, jeśli ma negatywne skojarzenia, związane z osobistymi relacjami. Spróbuj pokonać pierwsze sylaby imienia lub nazwiska, kilka nazw. Mogą być efekty skróty neutralne dla postronnego ucha, ale drogie i ważne dla ciebie. A oto firmy, które specjalizują się w sprzedaży produktów dla dzieci, można doskonale wykorzystać w tytule zdrobnienie-ласкательные nazwy własne.
3
Nieźle, i zawsze pozytywnie postrzegane przez klientów i konsumentów to nazwę, która odzwierciedla i jest związane z rodzajem działalności firmy. Ale lepiej, aby było ono krótkie i składać się maksymalnie z dwóch lub trzech słów. Firmę niewielkim dystrybutorem lub produkującą sprzęt sportowy, medyczny przedsiębiorstwa i apteki też lepiej nazwać tak, aby po nazwie od razu było jasne, że są one związane ze sportem lub z ochroną zdrowia.
4
Analiza tych tytułów, które mają konkurencyjne przedsiębiorstwa. Należy pamiętać, że wybrana przez ciebie nazwa LLP musi być oryginalny i najlepiej, jeśli będzie ono krótkie i niezapomniany. Sprawdź wybraną nazwę na postrzeganie, badania kilkadziesiąt osób. Należy pamiętać życzenia potencjalnych klientów. Zatrzymaj się na tym, która spodoba się większej liczby badanych.
logo
Kategoria:
Popularne

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.