Jak napisać raport po klatce

Raport klatka odnosi się do dokumentów stosowanych w sprawozdawczości statystycznej. Może on być przygotowany jak na życzenie zewnętrznej organizacji (terytorialny organ statystyki, skarbowy, biurze rekrutacji), jak i wewnętrznego życzenie. Ten dokument może być używany kierownictwem organizacji rachunkowości i analizy zasobów pracy, podejmowania decyzji kadrowych.

Jak napisać raport po klatce

Instrukcja

1
Zasady pisania raportu klatka określone w zapytaniu zewnętrznym lub wyższej organizacji Do niego jest dołączony formularz-wzór, zgodnie z którym należy przedstawić wymagane informacje. Zazwyczaj trudności z wypełnieniem nie występuje – to zwykłe informacje statystyczne na temat liczby pracowników, ich wykształcenia, wieku itp.
2
Raporty klatka dla wewnętrznych potrzeb organizacji mogą być różne, ponieważ w każdym przedsiębiorstwie swoje potrzeby. Porozmawiaj z kierownictwem przedsiębiorstwa, omów, w jaki informacje o rekrutacji składzie będą interesujące, i jak często należy je reprezentować. Opracować i zatwierdzić formularz raportowania.
3
Podstawowy raport powinien zawierać informacje statystyczne na temat liczby pracowników z podziałem na tych, którzy mają wykształcenie wyższe lub zawodowe wykształcenie, biorąc pod uwagę wiek: do 50 lat od 50 i starsze, z nich wieku emerytalnego. Prosimy podać całkowitą liczbę pracowników w tej kategorii, ile z nich zastępują swoje stanowiska na podstawie konkursu, ile przeszły certyfikat, ilu specjalistów i menedżerów uznane za niezgodne z занимаемым stanowiska. W sumie raporcie odbija ilu pracowników przedsiębiorstwa za okres sprawozdawczy szkoleni na kursach podwyższenia kwalifikacji, odbyły staż za granicą, a także mają stopnie naukowe i tytuły.
4
W raporcie po klatce odbija dostępnych informacji będących w tej chwili zapotrzebowanie na wykwalifikowanych pracowników z wyższym i średnim wykształceniem zawodowym na początek i koniec okresu sprawozdawczego. Podziel łączna ilość wolnych miejsc na kierunkach działalności swojego przedsiębiorstwa, aby raport był bardziej widoczny.
5
Oblicz w raporcie współczynnik rotacji pracowników, który jest równy stosunkowi liczby zwolnionych pracowników przedsiębiorstwa do среднесписочной liczby pracowników za ten sam okres. Jest sens w raporcie to formularz, który odzwierciedla przyczyny zwolnienia: na własne życzenie, za to, że się poddali lub naruszenia wymagań bezpieczeństwa, z powodu niezadowolenia z wynagrodzenia lub warunków pracy, z przyczyn naturalnych. Współczynnik rotacji pracowników oblicz zarówno ogólny, jak i prywatne, związane z jednej z następujących przyczyn.
6
Zrób wnioski z raportu, przeanalizuj pracę z ramkami i stan zatrudnienia w przedsiębiorstwie. Zaproponuj działania zmierzające do poprawy pracy i kwestii potrzeby w klatkach.
logo
Kategoria:
Biurowe życie

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.