Jak zorganizować pracę fundacji

Ustawodawstwo określa fundację jako organizację non-profit, założoną przez obywateli i (lub) podmioty na dobrowolne majątkowe lub wkłady pieniężne w społecznych, kulturalnych, charytatywnych i innych społecznie użytecznych celów. Tworzenie funduszu samo w sobie nie jest trudne, ale organizacja jego pracy będzie wymagało znacznego wysiłku.

Jak zorganizować pracę fundacji

Instrukcja

1
Przede wszystkim wybierz kierunek działania i cele, dla których organizowany jest fundacja. To może być fundacja pomocy chorym dzieciom, fundacja wspierania młodych artystów i muzyków, rodzin wielodzietnych, wojowników afgańczyków, ochrony ginących gatunków roślin i zwierząt itp., w zależności od tego, komu lub czemu starają się pomóc. Ponadto, można zorganizować pozarządowymi emerytalny albo fundusz inwestycyjny, naukowy lub fundusz wsparcia przedsiębiorczości – opcji jest wiele.
2
Zarejestruj fundusz w organach państwowych. Wykaz wymaganych dokumentów jest mały:- wniosek o rejestrację funduszu;- dokumenty założycielskie w 3 egzemplarzach;- decyzja wspólników o utworzeniu funduszu i zatwierdzeniu dokumentów założycielskich;- informacje o uczestnikach;- dokument o uiszczeniu opłaty za rejestrację;- informacje o adresie stałego organu.W każdym przypadku, należy zapoznać się z odpowiednimi postanowieniami ustawy O organizacjach non-profit”.
3
Otworzyć w banku konto czekowe do wyliczenia dotacji i ich wydatkowania na cele fundacji. Ponadto, utwórz e-portfel, na przykład, WebMoney lub Yandex.Pieniądze, aby można było wpłacać pieniądze poprzez terminale płatności lub salony telefonii komórkowej.
4
Wynajem pokoju dla fundacji, aby zainstalować niezbędne instalacje – telefon, internet. Organizowanie miejsca pracy, zatrudnić personel. Pracownicy fundacji mogą pracować zarówno nagrody, jak i na zasadzie dobrowolności – według własnego uznania i w zależności od celów, dla których został utworzony fundusz. Należy pamiętać, że przedsiębiorcom świadczącym pomoc społecznie zorientowany organizacjom, gwarantowane różne ulgi podatkowe, więc mogą iść na spotkanie w sprawach kosztów czynszu lub wyposażenia biura w meble i urządzenia.
5
Dla pomyślnej działalności fundacji niezbędna jest odpowiednia reklama. Skontaktuj się z różnych MEDIÓW, należy umieszczać informacje w Internecie. Idealny – tworzenie własnego serwisu, gdzie publikowane byłyby konkretne problemy, którymi zajmuje się fundacja, raporty o działaniach i osiągniętych sukcesach, dane i kontakty. Ale na stronie – sprawa dość kosztowne, więc możesz zacząć od rejestracji grup poświęconych funduszowi, w portalach społecznościowych.
6
Skontaktuj się z pomocą w organizacji funduszu do posłów, przedsiębiorców lub innych znanych w mieście osób. Być może ktoś z nich będzie chciał wystąpić uczestnikiem (głośne imię pójdzie fundacji tylko na korzyść), pomagającej w rozwiązywaniu kwestii organizacyjnych lub sprawi, że darowizna pieniężna.
logo
Kategoria:
Więcej

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.