Jak zarobić na second-hande

Rozpocząć własny biznes można w wielu dziedzinach, ale wybierając pomysł na biznes, często ludzie starają się wziąć pod uwagę co najmniej dwa ważne czynniki. Po pierwsze, to musi być dochodowe, czyli towar/usługa muszą być zgłoszone. Po drugie, każdy chce, aby do otwarcia własnego biznesu wymagało jak najmniej kosztów.

Jak zarobić na second-hande

Trzeba

  • – rejestracja w roli osoby prawnej;
  • – pomieszczenie;
  • – wynajem ulicznych stoisk;
  • – pozwolenie na handel (zgodnie z sanitarnymi i przeciwpożarowymi przepisami);
  • – sprzęt do hali (w zależności od wielkości sklepu: półki, wieszaki, stojaki, manekiny, lustra, stoły, szafki, kasa, oświetlenie, przechowalnia bagażu, dywaniki, a także deski do prasowania, żelazko, sprzęt do miejsca wypoczynku: kuchenka mikrofalowa, stół, krzesła, czajnik; środki do utrzymania czystości: wiadro, mop, ścierki, czyszczenia szyb);
  • – reklamowe, prospekty, ulotki, plakaty;
  • – towar (buty, odzież, akcesoria).

Instrukcja

1
Jednym z dostępnych sposobów, aby zrealizować swoje przedsiębiorczych umiejętności jest otwarcie własnego sklepu z odzieżą second-hand. Odzież dla takiego sklepu jest nabywany, jak zwykle u dużego plymouth, który, z kolei, staje się jej za granicą. Odzież second-hand — to rzeczy, które były ношены, ale nie stracił swojej prezentacji. Odpływ występuje także wśród taka odzieży — to resztki asortymentu markowych sklepów, które nie zostały wyprzedane i oddawane za niskie ceny tak jak trzeba pozbywać się lady nowej kolekcji. Pierwszym krokiem jest wybór miejsca realizacji odzieży. Możesz otworzyć punkt, wynajmując pomieszczenie w każdym salonie, a można zacząć i z bardziej prostego — sprzedaż na ulicy na półkach. Wybierając pomieszczenie, zwróć uwagę na specyfikę obszaru. Czy w pobliżu znajduje się takie sklepy, które staną się konkurencją. Na placu najlepszym rozwiązaniem na początek — do 40 metrów kwadratowych. Jeśli w pomieszczeniu jest więcej — podzielić na kilka stref: można w sezonie, można na kategorie wiekowe, można podzielić na damski, męski i dziecięcy działy. Tak klientom będzie łatwiej poruszać się i przyjemniej iść do ciebie. Muszą być montaż z maty i wieszaki, прикассовая wypoczynkowa ze stołem, szafki, lustra, półki i stojaki na ubrania, manekiny. Zgodnie z normą SES i bezpieczeństwa pożarowego w sklepie musi być wyposażony w węzeł sanitarny, łazienkę posiłku, sortowanie towaru, a także apteczka, gaśnica, nie mniej niż 2 litrów wody pitnej i 20 litrów technicznej, środki do sprzątania.
2
Należy zdecydować, kto i w jakiej ilości będziesz kupować towar. Teraz wiele ofert od dużych i małych dostawców, dlatego w każdym mieście problemów z dostawami być nie powinno. Nabywa towar, można zobaczyć rzeczy, znajdujące się w worku. Dostawcy second-хенда mogą realizować swój towar, ustalając cenę lub za kilogram, albo za każdą jednostkę. Wybierając dostawcę, należy zwrócić uwagę na to, w jakich krajach kupuje ubrania. Dobrze, jeśli zakupy są prowadzone w kilku. To pozwoli dostosować się do zmian w sferze gospodarczej, w przypadku niekorzystnych warunków — zawsze masz opcje alternatywne. Bardziej opłaca się tylko na zakupy dużymi partiami, ale u tego samego dostawcy. To pozwoli ci dodatkowo korzystać ze zniżek i bonusów.
3
Wybór asortymentu i ilości zakupu dla otwartego sklepu second-hand również jest inny. Zazwyczaj na miesiąc do pracy ze średnim natężeniu ruchu potrzebne jest około mnóstwo rzeczy. Brać najlepiej mix damskiej, męskiej i dziecięcej/młodzieżowej odzieży. To znacznie poszerza grono odbiorców. Duże ilości sprzedaży osiągane najczęściej w jesienny i wiosenny sezon. Po zakupie towaru, trzeba je posortować. Po pierwsze, wybrać rzeczy, sprzedawać które można osobno i po wyższej cenie, dzięki ich dobremu wyglądowi. Po drugie, zrobić sortowanie w celu obliczenia na wystawie w kategorii odzież. Męskie i damskie spodnie osobno, sukienki oddzielnie, również oddzielić mini spódniczki od maxi, oddzielnie ustawiać bluzy, swetry, t-shirty. Wśród jednej kategorii umieść ubrania według kolorów (jasne, słabe), w wielkości, w cenie (im bliżej, tym drożej). Ustawić cenę trzeba, wychodząc z poziomu zużycia odzieży, zwracając uwagę na kołnierzyki i mankiety, вытянутость tkaniny, przekaz kolory, скатанность włosa.
4
Organizacyjne chwile, zależy od skali twojej firmy. Jeśli masz mały na placu sklep, to możesz samodzielnie go obsługiwać. Jeśli średni i więcej, to należy zatrudnić od 3 do 5 doświadczonych sprzedawców, którzy znają marki odzieży, wymiarową tablicę i trendy. Również nie może obejść się bez kasy i administratora, zapewniając pracą w salonie. Cóż, lub kuratora mężczyzny, który będzie łączyć w sobie funkcje porządkowe i opieki nad personelem.
Porada
Dla oprogramowania klienckiego przepływu trzeba będzie reklamować swój sklep: rozdaj ulotki, powiesić szyld, kilka plakatów, ogłoszeń w twoim mieście. Często w ciągu pierwszego roku pracy sklep second-hand w pełni się opłaca.

logo
Article Categories:
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *