Jak wymienić wtryskiwacz na gaźnik

System zasilania pojazdu są карбюраторными i инжекторными. Każda z nich ma swoje wady i zalety, dlatego wiele osób decyduje się przerobić lub wymienić jedną inny.

Jak wymienić wtryskiwacz na gaźnik

Trzeba

  • – wiertarka;
  • – wkrętak;
  • – środka antykorozyjnego.

Instrukcja

1
Najpierw należy zakupić części, rzadko złamać na seryjnych maszynach (kolektor wydechowy, zbiornik, zbiornik paliwa, układ podciśnieniowy, itp.). Doskonałym rozwiązaniem można nazwać instalację zestawu, składającego się z zespolu urządzeń głowicy cylindrów.
2
Teraz przechodzimy do demontażu starego wlewu paliwa, na miejsce którego należy wykonać instalację nowego, przy tym nie zapominając umieścić tam silnik elektryczny, a płaszczyzny zbiornika starannie zabezpieczyć za pomocą antykorozyjnej środki.
3
W bloku silnika należy nałożyć kilka otworów (na czujnik spalania stukowego i do tego, aby wykonać mocowanie łącznika w module zapłonu). Pamiętaj, gwintowane należy pokroić obowiązkowo. Wiercić ostrożnie, przy tym uważając, możliwości flash blok w całości, bo w takim razie trzeba kupić nowy. Dla czujnika spalania stukowego wykonać otwór, którego głębokość 16 mm, a do mocowania wspornika – 20 mm.
4
Przed rozpoczęciem pracy, należy spuścić cały płyn, zdemontować zderzak i chłodnica. Ponieważ czujnik spalania stukowego różni gwintem, należy dokręcić do oporu. Dalej zmien króciec odprowadzenia płynu chłodzącego. Jeśli jest czujnik temperatury zabezpieczenie, to warto go wymienić, jeśli nie, to ustawić. Najbardziej трудновыполнимой problemem w tym przypadku można wymienić uszczelkę paliwowej, którą należy zrobić na podstawie nadwozia. Staraj się nie produkować pracę w pojedynkę, w szczególności, wykonując tak trudnym momencie, jak przeforsować pod wspomagania układu kierowniczego, powrót.
Należy zwrócić uwagę
W trakcie pracy trzeba nanieść w bloku cylindrów kilka otworów. Zanim przerabiał, uważnie przyjrzyjcie się głowicę, ponieważ to właśnie te otwory mogą być wykonane w fabryce, a cztery dziury w tym przypadku absolutnie nie jest potrzebne.

Porada
Aby nie bawić się w błocie, przed przystąpieniem do pracy, dokładnie umyć pojazd, i to nie tylko z zewnątrz, ale i komora silnika. Rób to delikatnie i ostrożnie, ponieważ woda nie powinna wlać podzespoły i części.

logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.