Kawior łydce kłótnie. Ale o jakiej postaci kawioru ani chodzilo, to produkt łatwo psujących się i wymagających szczególnej relacji. A to znaczy, że trzeba zorganizować proces sprzedaży, zanim zostanie dokonana sama kawior.
Instrukcja
1
Określ typ swojego przyszłego nabywcy. Jego właściwości zależą przede wszystkim od rodzaju łydki. Na przykład, dla осетровой – to bardzo wąska warstwa bardzo zamożnych ludzi. Według sprzedawców regularnie czarny kawior może zakupić tylko 1% ludności, a na święta – 4%. A to znaczy, że i budować system sprzedaży trzeba, koncentrując się na zasady promocji marek premium. Czerwony kawior ryb łososiowatych – bardziej demokratyczny produkt, jest na stołach już w większej części populacji. Trzecie miejsce pod względem popularności wśród rosjan zajmuje щучья kawior, ale to już propozycja dla amatora, miłośnika ryb kuchni.
2
Zapoznaj się z przepisami i wymogami produkcji kawioru. GOST wymaga, aby po solenia trafiła w banki w ciągu miesiąca. Istnieją TĘ, warunki techniczne, które pozwalają produkować konserwy z mrożonymi łydki. W wyniku jej walory smakowe spada, ale spada i koszt.
3
Uporządkuj punkty handlowe do sprzedaży бочковой kawioru na wagę w ciągu kilku miesięcy po путины. Można to zrobić na targach, rynkach lub wynająć miejsce w sklepie spożywczym. Należy pamiętać, że kawior wykonane zgodnie z Normami i nie закатанная w banki, musi być sprzedana w ciągu czterech miesięcy.
4
Przesuń rozmowy z firmami z branży HoReCa. To właśnie hotele, restauracje i kawiarnie – jeden z najbardziej prawdopodobnych konsumentów luksusowych produktów. Wybierz przedsiębiorstwa zgodnie ze statusem produktu: premium, elite lub w niedgrogim.
5
Dowiedz się warunki, w których biorą towar na realizację sieci handlowe. Wybór tego lub innego rodzaju supermarketów zależy od planowanego portret konsumenta. Zbadaj rynek łydki w wielu regionach kraju.
6
Umieścić swoją ofertę w internecie. Skontaktuj się z e-sklepów, które zajmują się produktami spożywczymi i uzgodnić warunki współpracy. Ich strony wezmą na siebie promocja i poszukiwanie klientów. Trzeba tylko w porę wysłać produkt.
7
Sporządź plan marketingowy promocji swojego produktu. Skorzystaj z promocji, degustacji, wyprzedaże. Zaplanuj kampanię, jeśli pochodzą z tej działalności stałe.
Kategoria:
Rodzaje działalności