Jak rozprzestrzeniać książkę

Mimo powszechnego internetu i telewizji, ludzie nie przestali czytać książki. A także je kupić w księgarniach. Dlatego u autora, który chce wydać własne dzieło, ma szansę znaleźć odbiorców.

Jak rozprzestrzeniać książkę

Instrukcja

1
Ułożyć elektroniczna wersja książki w internecie. Zrób to wiadomością, tj. zostaw ogłoszenia o tym na specjalistycznych stronach internetowych i w portalach społecznościowych. Wraz z ogłoszeniem dalej link do pobrania pliku. Według twojego uznania pobieranie książki można zrobić płatnym lub bezpłatnym.
2
Utwórz stronę książki. Umieść na nim informację o autorze (biografię, zdjęcia, kilka słów o książce). Napisz artykuł o historii powstania dzieła. Umieść kilka fragmentów z książki, aby przyszli czytelnicy mogli około wyobrażać sobie, z czym mają do czynienia. Utwórz na miejscu punkt, w którym będą zbierane wzmianki o książce w prasie lub krytyki.
3
Zaproponuj książkę literacką publikacji lub krytyków do recenzji. Wielu czytelników zwraca uwagę na opinię znanych w dziedzinie literatury osób, słuchają, a jakiś otwarcie kierują się tylko „autorytatywny” opinią. Tak że dobra krytyczny artykuł lub recenzję – doskonałe narzędzie do promocji każdego dzieła.
4
Zaproponuj książkę na realizację w księgarniach (w tym także sklepy internetowe i букинисты). Szukajcie ich przez internet. Teraz praktycznie u wszystkich dużych sklepów ma swoje strony internetowe. Kontakt z pracownikami tych sklepów można także przez internet, telefon lub bezpośrednio, odwiedzając ich biuro.
5
Zaproponuj książkę jakiegoś wydawnictwu, jeśli nie została jeszcze wydana. Jeśli wydawca zgodzi się wydać ją w obiegu, to o jej losie nie musisz się martwić. Zazwyczaj duże wydawnictwa zawierają umowy ze sklepami, w których realizowane są ich książki.
6
Przygotuj dokumenty potwierdzające prawo na książkę, którą zamierzasz rozpowszechniać (lub pełnomocnictwa od autora). Zwłaszcza, jeśli planujesz, aby uzyskać komercyjne zyski z dystrybucji.
Należy zwrócić uwagę
Nie przekazywać prawa na książkę dla ludzi, którzy nie dostarczają wystarczająco gwarancji na to, że zostanie ona wydana i zyski z jej sprzedaży będzie rozłożone sprawiedliwie.

Porada
Spędzasz prezentacji książki w księgarniach, klubów, kawiarni lub organizacjach, w jakiś sposób związanych z tematem albo treścią dzieła.

logo
Kategoria:
Literatura

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.