Jak przyciągnąć klientów w fitness club

Dla każdego trenera fitness ważne jest, aby przyciągnąć jak najwięcej klientów, ponieważ od tego zależy jego zysk. Zastosuj do tego cały swój entuzjazm. Zmień swój program i utworzyć specjalne oferty, aby zwiększyć liczbę odwiedzających twojego klubu.

Jak przyciągnąć klientów w fitness club

Instrukcja

1

Popularna aktorka Равшана Kurkova zagrała w reklamie sieci klubów fitness X-Fit

Od początku kwietnia wychodzą reklamy z serii „Odkryj siebie” federalnej sieci klubów fitness X-Fit. Głównymi bohaterami nowej kampanii stała się drużyna marki, a także do pracy przyłączyli się gwiazdy show-biznesu, telewizji i sportu, w tym Равшану Куркову, Снежину Кулову, Władimira Минеева i innych.
Osiem rolek w ramach nowej kampanii reklamowej – to osiem bohaterów i osiem oryginalnych opowieści. Aktorka, prezenterka telewizyjna, projektant, sportowiec, poetka, ekspertów fitness, top-menedżer, dyrektor ds. marketingu… Wszystkie one są zupełnie różne, ale jest coś, co je łączy. To dążenie do nowe horyzonty. Fitness nie tylko pomaga im robić to, co chcą, ale i dodaje energii, która jest niezbędna do rozwoju i zdobywania nowych szczytów. Takim bohaterem może stać się każdy jasny i udanego człowiek, który nie wyobrażam sobie życia bez perspektyw.

Jak przyciągnąć klientów w fitness club
2
Равшана Kurkova, aktorka
https://www.youtube.com/watch?v=JIL5muTBof8&feature=youtu.be

3
Realizacją idei zajmował się reżyser i producent Marcel Kalinin, dobrze znany publiczności swoją kreatywną wizją i niestandardowym podejściem do każdego projektu. Dla filmów została specjalnie skomponowana muzyka – osiem utworów, które jeszcze bardziej otwierają charaktery bohaterów i nadają historii integralności. Również fotografowania poparła firma Reebok, która udzieliła dla projektu stylową i czytelne ubrania.
Aktywny udział w zdjęciach wzięła i sama drużyna X-Fit – dyrektor marketingu i reklamie Elena Снежко, zarządzający klubem X-Fit Czyste stawy Witalij Карбовский i ekspert-metodystyczny i koordynator kierunku grupowych programów Rusłan Panów stały się bohaterami filmów.
4
„Nowa kampania reklamowa X-Fit – to nasze spojrzenie na charakter marki. Dla nas X-Fit – więcej niż miejsce do profesjonalnej realizacji, trening dla zaawansowanych fitness-technik lub klub, do którego być prestiżowe. X-Fit to styl życia, możliwość rozwijać się i stawiać przed sobą nowe cele. Każdego dnia dostajemy nowe emocje i chcemy podzielić się ze wszystkimi. Mamy nadzieję zainspirować ludzi na pozytywne zmiany w życiu – mówi Elena Снежко, dyrektor ds. marketingu i reklamie federalnej sieci klubów fitness X-Fit. – Nasze kluby fitness – to miejsca mocy, gdzie zbierają się zwolennicy. Zapraszamy wszystkich do przyłączenia się do zespołu jasnych i ambitnych ludzi i zachwycać innych swoimi wynikami razem z nami!”
Kampania reklamowa uruchomiona w ramach zaktualizowanej strategii marki X-Fit, na podstawie której położyła się koncepcja „Otwórz się”. Oprócz filmów, w sieci i w zewnętrznej reklamie pojawiły się już zdjęcia reklamowe, utworzone na podstawie zdjęć z robienia zdjęć od Aleksieja Дуплякова. W ten sposób nowa platforma komunikacyjna pozwoli wzmocnić więź emocjonalną z klientami i zapowiada się serwis na nowy poziom. Z X-Fit każdy dzień to nowa szansa; trzeba tylko wyjść poza ramy zwykłego – zrobić więcej, zmieniać się na lepsze i być gotowym na nowe wyzwania.
X-Fit. Otwórz się.?
5

O sieci X-Fit

X-Fit — największa federalna sieć klubów fitness na poziomie międzynarodowym w segmencie premium klasy i klasy biznes w Rosji. W pierwszej trójce liderów światowej branży usług fitness.
Historia X-Fit rozpoczęła się w 1991 roku, kiedy w moskiewskim parku Лианозово został otwarty jeden z pierwszych w Rosji prywatnych klubów tenisowych. To był wyjątkowy swego czasu projekt, oparty na староанглийских tradycji elitarnego klubowego wypoczynku. Kort klub szybko stał się popularny wśród osób, które cenią sobie atmosferę przytulności i komfortu, wyrozumiałych rzecz zdrowego stylu życia.
Pięć lat później, w sąsiedztwie kortu klubem pojawiła się pierwsza fitness-studio, która stała się bazą dla przyszłego pełnego, суперсовременного klubu fitness z basenem X-Fit w Алтуфьево. Dalszy rozwój sieci było szybkie tempo: w 2005 roku pod marką X-Fit już działało pięć klubów, w tym jeden regionalny, a w 2010 roku — 19 centrów fitness w stolicy i największych rosyjskich miastach. Dziś w federalnym sieci wchodzi ponad 60 klubów fitness w Moskwie, Kazaniu, Woroneżu, Wołgogradzie, Rostowie nad Donem, Samarze, Nowosybirsku, Krasnodarze, Niżnym Nowogrodzie, Permie i innych miastach.
Firma działa na rynku pod dwoma markami: klienci mogą wybrać pełnej długości kluby X-Fit o powierzchni ponad 2 500 m2 lub kluby demokratycznego Fit-Studio. W tej chwili ponad 350 tysięcy osób są członkami klubów fitness X-Fit na terenie całego kraju.
W 2015 roku sieć opatentowała opracowany przez ekspertów firmy system jest należycie kontrolowane metod Smart Fitness („Inteligentny fitness”), która jest podstawą wszystkich programów treningowych X-Fit. We wrześniu 2017 roku system zaktualizowany i ponownie — Smart Fitness vol. 2.0 działa we wszystkich fitness klubach sieci. Firma powstała i działa wydział X-Fit PRO, składający się z kilkudziesięciu programów edukacyjnych dla profesjonalistów fitness branży i szerokiej publiczności.
W dorobku X-Fit ponad pięćdziesiąt prestiżowych nagród, nagrody, dyplomy i wyróżnienia. Wśród nich: w 2017 roku sieć klubów fitness została laureatem nagrody w dziedzinie wspierania sportu i zdrowego stylu życia „Sport i Rosja” w kategorii „Najlepszy innowacyjny klub fitness”; biznes-nagroda publicznej aktywności „Najlepsze w polsce/Best.pl” — do końca 2015 r. sieć X-Fit uznany za najlepszy w kategorii „Sieć klubów sportowych”; „Moskiewski przedsiębiorca — 2016” i „Moskiewski przedsiębiorca — 2015” w kategorii „Najlepsza sieć klubów fitness Moskwy”; „Moskiewski przedsiębiorca — 2014” w kategorii „Usługi w zakresie sportu”; „Osoba roku 2011” w kategorii „Za stworzenie największej sieci klubów fitness” w wersji RBC; „Przedsiębiorca roku 2010” w kategorii „Usługi” w wersji Ernst&Young; dyplom od rządu Moskwy „Moskiewski przedsiębiorca” w kategorii „Medycyna, wypoczynek, sportowo-zdrowotne usługi”; pierwsza rosyjska nagroda w dziedzinie zdrowia i urody „Gracja”; Grand prix „Najlepszy sieciowy centrum fitness i wiele innych.

6
Porozmawiaj z aktualnymi klientami, ich cele i potrzeby. Upewnij się, że twój program sportowy daje wymierne rezultaty, i goście są zawsze zadowoleni. W przeciwnym razie zwiększ jej lub wyeliminuj zbędne. Również dowiedzieć się, jaką ilość zajęć w tygodniu klienci uważają, że optymalny.
7
Poprawić i uzupełnić lista oferowanych usług. Jeśli czujesz, że klienci klubu zaczęli tracić zainteresowanie sportowym treningów, a nawet rezygnować z ich wizyty, pilnie wymyślić coś nowego. Zwiększ skład trenerski, otwórz nowe sekcje, uaktualnić sprzęt siłowy. Otoczenie musi posiadać na intensywne i interesujące zajęcia.
8
Tworzenie wizytówki. Upewnij się, że podałeś wszystkie niezbędne kontakty do niezawodnego sposobu komunikacji z użytkownikiem. Można zapomnieć wszystkie instytucje w okolicy, które mogą stać się przydatne dla ciebie. Skontaktuj się z odwiedzającym przychodni, sklepów ze zdrową żywnością salonach masażu, baseny z ofertą. Zostaw wizytówki na stołach administratorów.
9
Wymyśl specjalny program partnerski dla obecnych klientów. Zaproponujcie im darmowe ćwiczeń lub innych rodzajów usług, pod warunkiem, że są one przyciągają do klubu nowych odwiedzających.
10
Skorzystaj z różnymi możliwościami do reklamy. Zarejestruj się na darmowych zasobów w internecie, specjalizujących się w reklamie sportowych towarów i usług i umieścić tam swoją reklamę. Należy rozważyć możliwość zastąpienia nazwy klubu na bardziej atrakcyjne, utworzyć nowy szyld. Pomyśl o przeprowadzce do bardziej prestiżowej dzielnicy, gdzie mogą znaleźć potencjalnych klientów.
11
Poinformuj o swojej działalności znajomych, krewnych i znajomych. Niech wszyscy się dowiedzą, że szukasz nowych klientów. Informacja rozprzestrzenia się bardzo szybko, i stopniowo o tobie, będzie poznawać coraz to nowe osoby.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.