Jak pozbyć się chrapania

Wielu z nas na pewno zna sytuacja, kiedy wyczerpani, zmęczeni, oczy po prostu niemożliwe, aby utrzymać otwarte, a wszystkie twoje marzenia sprowadzają się do ciepłego łóżka. I oto w końcu poszedł, schronił się ciepłym kocem i błogo zamknął oczy w oczekiwaniu słodkiego snu. I ktoś tu zaczyna chrapać. Na początku próbujesz zasnąć, накрываетесь z głową kocem, ale staje się duszno, próbujesz zamknąć uszy rękami, wsadzić głowę pod poduszkę. Ale nic nie pomaga, a czasu na sen pozostaje coraz mniej. W bezsilnej złości można скрипите zębami, ale nic nie można na to poradzić.

Ale większość z nas nie wiedziała, że zaspany człowiek cierpi nie mniej, niż ty. Jego sen też nie różni się twierdzy. Mózg nieustannie doświadcza poczucia braku tlenu, powoduje, że organizm się budzić. Храпуны nie zauważają tego, tymczasem częstotliwość takich przebudzeń może wynosić ponad sto razy w ciągu nocy. Ponadto, wkrótce u takich ludzi rozwija się niebezpieczną chorobę – obturacyjny bezdech. Po prostu krótkie zatrzymanie oddechu.

Jak pozbyć się chrapania

Instrukcja

1
Jedną z najbardziej skutecznych metod leczenia chrapania jest najbardziej radykalnym. Chodzi o operacji przy użyciu lasera. Operacja jest bezbolesna i daje pełną gwarancję na pozbycie się chrapania.
2
Oczywiście, są i proste, ale bardzo skuteczne sposoby, które mogą znacznie złagodzić stan храпуна.
Zresetuj kilka zbędnych kilogramów, będziesz chrapać mniej. Śpisz na niską twardej poduszce. Przed pójściem do łóżka, upewnij się, że nie ma uczucia zatkanego. Opłucz przed snem gardło roztworem soli morskiej. Takie płukania zwiększą napięcie mięśni nieba, co zmniejszy intensywność chrapania.
3
Istnieją specjalne ćwiczenia, które trenują mięśnie osłabione, że też dość skutecznie. Bezpośrednio przed snem zacisnąć zęby coś miękkie, aby nie uszkodzić zęby (na przykład, drewniany kij) i staraj się trzymać go w ciągu 3-5 minut z maksymalną siłą. To uwolni cię od chrapania w pierwsze pół godziny snu, co najmniej, podasz szansę zasnąć jego domowników. Kolejne ćwiczenie trzeba wykonywać regularnie. Postaraj się rozciągnąć na tylną część języka i z siłą odciągnąć go do tyłu. Ilość powtórzeń nie mniej niż 30 razy. Wykonuj codziennie, a już po 2-3 tygodniach chrapanie prawie zniknie.
Porada
Oczywiście, jeśli dostarczy dyskomfort swoim bliskim i sobie, skontaktuj się z lekarzem Laurę, i on dobierze dla ciebie najbardziej odpowiednie leczenie.

logo
Article Categories:
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *