Materiały pirotechniczne – nieodłączny atrybut wielu świąt. Oczywiście, w pierwszej kolejności fajerwerki i petardy są potrzebne na Nowy rok. Dziś jednak fajerwerków aktywnie korzystają na weselach i w różnych pokazach. Więc jeśli chcesz otworzyć sklep specjalizujący się w sprzedaży środków pirotechnicznych, to masz duże szanse na sukces. Najważniejsze – aby wszystko przygotować.
Instrukcja
1
Najpierw trzeba dobrać odpowiednie pomieszczenie. Nie jest konieczne, aby to był ogromny pełnoprawny sklep; można wykorzystać pod swoje cele mały pawilon handlowy. Jednak w każdym razie co też nie będzie pasować. Tak jak sprzedawać masz zamiar пожароопасный towar do twojego pomieszczenia zostanie przedstawiony szereg wymagań ze strony kontrolujących instancji.
2
Twój punkt handlowy musi stanowić pomieszczenie, w którym w żadnym wypadku nie trafią opady i bezpośrednie działanie promieni słonecznych. Ten element jest napisane w wymaganiach dotyczących bezpieczeństwa pożarowego obiektów handlowych. W ogóle, twoim głównym zadaniem jest nie dopuścić do nieumyślne działanie środków pirotechniki. Jeśli planujesz otworzyć sklep w budynku, w którym 2 piętra i więcej, twój punkt handlowy musi znajdować się na górnych piętrach. Oprócz tego, koniecznie sprawdź, aby obok ciebie, nie było żadnych wyjść ewakuacyjnych.
3
Co do wymagań do przechowywania produktów, to są one następujące. Na 25 metrach kwadratowych swojego sklepu lub magazynu nie może zawierać więcej niż 100 kg pirotechniki. Tymczasowe przechowywanie забракованного produktu należy przeprowadzać oddzielnie od innych towarów. Przechowywanie środków pirotechnicznych i innych przedmiotów razem jest surowo zabronione.
4
Dalej wyposażyć swój sklep specjalnymi środkami i wykonać niezbędne prace, które będą sprawdzane podczas kolejnego rajdu tych lub innych usług. To włamywacz alarm przeciwpożarowy, oświetlenie awaryjne, środki gaśnicze, rozwiązywanie z wykończenia pomieszczenia potencjalnie łatwopalnych materiałów (tworzyw sztucznych, itp.). Nie zapomnij których możecie następnie zmienić „Kącik kupującego”, gdzie odwiedzający twojego sklepu będą mogli znaleźć wszystkie niezbędne dla siebie informacje o sobie i swoim produkcie.
5
Nie zapomnij o szczegóły, takie jak kasa fiskalna, terminal lub bankomat i wideo do prezentacji tego, co potrafią zrobić swoje fajerwerki. Filmy do wyświetlania wybierz takie, aby jakość była najlepszym.
6
Po tym jak wszystko dokładnie przygotować, znajdź sobie dostawców, należy ująć z nimi odpowiednie umowy. Aby nie było żadnych problemów z organami kontrolnymi (a u nich szczególną uwagę, ze względu na specyfikę wybranego kierunku), wybrać sobie partnerów tylko sprawdzonych ludzi.
7
Teraz pozostaje ci tylko otrzyma certyfikat na swoje produkty, i można rozpocząć sprzedaż.
Kategoria:
Przedsiębiorczość