Sprzedaż rzeczy dla dzieci może przynieść zysk tylko wtedy, gdy wszystko będzie starannie planowane i koncentruje się na potencjalny krąg odbiorców w tym regionie. Ponieważ konkurencja w tym segmencie rynku jest wysoka, to trzeba jeszcze zaopatrzyć się w ekskluzywnych pomysłów lub sprzedawać coś, czego nie mogą zaoferować inni sprzedawcy.
Instrukcja
1
Określ, jak będziesz handlować – odkryć zwykłego punktu sprzedaży, lub zajmijcie online-handlem. Korzyści z otwarcia sklepu są oczywiste – nie musisz wydawać pieniędzy na poszukiwanie powierzchni handlowych, zakup wystawowych regałów i szaf itp. trzeba będzie tylko znaleźć magazyn, gdzie przechowywane będą rzeczy, zatrudnić sprzedawców i kierowców. W obu przypadkach trzeba będzie zdecydować, jaką formę organizacji wolisz – indywidualna przedsiębiorczość jest bardziej opłacalne z punktu widzenia poziomu opodatkowania, a spółka z ograniczoną odpowiedzialnością wymaga większego kapitału początkowego, ale i mniej ryzykowne.
2
Zrób biznes-plan, oblicz zwrot i określ żądaną wartość kapitału początkowego.
3
Asortyment sklepu – najważniejsze pytanie. Należy pamiętać, że rodzicom wygodniej jest kupić wszystko w jednym miejscu, więc te sklepy, w których sprzedaje się rzeczy, zabawki i dziecięce, artykuły higieniczne, cieszą się popularnością. Jeśli pieniędzy na otwarcie wielkiego sklepu z szerokim asortymentem u was nie brakuje, to postaw na coś ekskluzywnego i duży – wózka, gondoli, fotelika. Później będziesz mógł poszerzyć lista oferowanych towarów kosztem uzyskanego dochodu.
4
Analiza konkurencji pozwala przewidzieć rozwój własnego biznesu – naucz się liczba firm zajmujących się podobną działalnością, ocenić potencjalny rozmiar segmentu konsumenckiego. Przeanalizuj, jakie udane ruchy zostały wykonane konkurencją, a gdzie oni się pomylili.
5
Znajdź miejsce dla twojego sklepu – daleko od konkurentów, ale blisko do dziecięcym placówek, szkół, садикам itp. należy Wybrać pomieszczenie z oczekiwaniem na wysoką przepuszczalność. Należy zwrócić uwagę na design powierzchni handlowych – разрисуйте ściany tematycznych rysunkami, umieścić figury postaci z bajek, aby przyciągnąć uwagę dzieci parę stolików z papieru i ołówków itp.
6
Wpisz personel – kasjerów, sprzedawców, księgowego, kierownika sklepu. Lepiej brać ludzi z doświadczeniem w pracy, życzliwych i przyjaznych.
7
Zbadaj rynek dostawców, kontakt z tym, kogo najbardziej atrakcyjne warunki dostaw, płatności i odpowiedni asortyment.
Kategoria:
Przedsiębiorczość