Salon piękności dla zwierząt – względna nowość rosyjskiego rynku, szybko zyskuje popularność. Najczęściej tam prowadzą psów biorących udział w wystawach. Ale wielu właścicieli zwierząt domowych, nie ubiegających się o tytuły, też chcą zobaczyć swoich ulubieńców piękne i zadbane. Krąg odwiedzających twojego wnętrza może być bardzo szeroki, pod warunkiem, że od samego początku prawidłowo zorganizować swój biznes.
Instrukcja
1
Znaleźć odpowiednie pomieszczenie. Spróbuj usiąść obok кинологическим klubem lub popularnej gabinetem weterynaryjnym. Możesz stać się dla tych organizacji, a nie konkurentem, a użytecznym partnerem, a do tego zaoszczędzić na reklamie promocji salonu. Można utworzyć specjalistyczny salon, przyjmuje tylko psy lub świadczenia usług i innych zwierząt, przede wszystkim kotów.
2
Z mistrzami-грумерами (specjalistami koszenia i pielęgnacji sierści) można stwierdzić umowa partnerstwa. Podajesz im wygodne pomieszczenie z profesjonalnym sprzętem, a oni dzielą się z tobą przychodami. Stosunek procentowy zależy od umiejętności грумера. W salonie wystarczy dwóch artystów, działających zgodnie z harmonogramem.
3
Czas pracy salonu zależy od życzenia klienta. Ponieważ rekrutacja jest prowadzona po wcześniejszym umówieniu, można sporządzić harmonogram, wygodne dla klientów i mistrzów. Na przykład, w weekend ładowanie może być maksymalna, a w ciągu tygodnia salon może pracować pół dnia lub nawet mniej.
4
Wyposażenie miejsca pracy dla ratraki. Potrzebne są stoły do strzyżenie, mycie, maszynka do przycinania, suszarki do włosów, komora suszenia, zestaw szczotek ręcznych триммеров, grzebienie i nożyczki. Zaopatrz się w profesjonalne kosmetyki – szampon, klimatyzację dla wełny, farby, środki do stylizacji. Można zakupić drobny sprzęt i kosmetyki samodzielnie lub dostarczyć грумерам możliwość pracy z własnym zestawem narzędzi.
5
Pomyśl o wdrożeniu dodatkowych usług, na przykład, produkcji i sprzedaży odzieży dla psów. Większość sklepów zoologicznych oferuje standardowy asortyment. Możesz zaoferować coś niezwykłego – markowe stroje, sukienki i kombinezony dla show, wykonane na zamówienie, autorskie torby do przenoszenia i obroże ręcznie. Skontaktuj się z prywatnym mistrzów – towar u nich można kupić na realizację.
6
Od pierwszych dni pracy aktywnie promuj swój salon. Stwórz własną stronę internetową, gdzie umieścić informacje o usługach, cennik, zapowiedzi nadchodzących imprez. Wydrukuj wizytówki salonu i przekazuj je na wystawach i w klinikach weterynaryjnych. Aktywnie komunikować się z właścicielami psów rasowych psów i właścicieli przedszkoli, zarejestruj się na miejskich forach dyskusyjnych. Zachęć do tego, aby nazwa twojego wnętrza stało się znanym wszystkim potencjalnym klientom.
Kategoria:
Popularne