Jak modyfikować „Калину”

Łada Kalina” — młodzieżowy samochód. I z punktu widzenia potencjalnych jego odbiorców brakuje mu dynamiki, właściwości jezdne na asfalcie i innych „драйверских” cech. Modyfikować samochód z uwzględnieniem tych wymagań można za pomocą małego tuningu.

Jak modyfikować

Instrukcja

1
W pierwszej kolejności przesuń modernizację układu hamulcowego. Do auta XXI wieku droga hamowania ze 100 km/h do 48 m — katastrofalny wynik. Dlatego nie szczędzą środków na poprawę hamulców, szczególnie, jeśli będzie zwiększyć moc silnika. Idealnym rozwiązaniem są hamulce tarczowe na wszystkich kołach, przednie umieścić wentylowane, z четырехпоршневыми zaciski. Тюнинговые zestawy od dawna są dostępne na Lad dziesiątego rodziny i nadają się do „Калине” bez zmian.
2
Do instalacji wystarczy potężnych hamulców zmień koła samochodu na 16-calowe. To jednocześnie pozwoli zainstalować szeroką niski profil opony z wysokimi osiągami. W przeciwieństwie do innych modeli samochodów osobowych Wazon nadkola „Kalina” nie wymagają dopracowania pod zastosowanie kół z gniazdem o średnicy do 16 cali. Ponadto, po przeprowadzeniu takiej modernizacji będzie może nieco obniżyć nadwozie.
3
Ciekawostką zawieszenie. Aby to zrobić, należy ustawić na „Калину” sportowe тюнинговые sprężyny i amortyzatory. Razem z poprzednimi poprawkami poprawi wyczucia i ostrość kierownicy, samochód zwalnia od rolek w zakrętach, poprawi właściwości jezdne na asfalcie i rozbitej autostrady. Aby całkowicie pozbyć się podsterowności i słabej reakcji na skręty kierownicy umieścić wyścigowe regulowane stojaki. Ale należy pamiętać, że ich cena jest dość wysoka.
4
Dla lekkiego pobudzenia 8-клапанного układu napędowego zaznacz na niego sportowy wałek rozrządu, większą przepustnicę, прямоточную system produkcji i filtr powietrza zerowego oporu. Dławiki kupuj drogie, o średnicy 54 mm. Tanie często клинят. Przesuń chip-tuning ze zmianą programu sterującego silnikiem. Wszystkie wymienione modyfikacje pozwolą „Калине” ruszanie na biegu jałowym, rozpędzić się na kilka sekund szybciej standardowej maszyny i rozkręcić silnik do 7000 obr./min.
5
Dla bardziej poważnego zwiększenia mocy i innych parametrów silnika zmień głowicę na sportową. Jeśli podstawowy motor „Kalina”, 8-zaworowy, cena sportowej głowicy będzie bardzo wysoka, prawie равняясь wartości pojazdu w wersji podstawowej. Dla 16-клапанного silnika firmy głowica kosztuje prawie 10 razy taniej. Ponadto, na tym etapie konieczne otworu cylindra, wymiana wału korbowego i wtryskiwaczy. Suma wszystkich zmian będzie zwiększenie mocy 8-клапанного silnika do 115-145 moc, czterokolowy, 16-клапанного — do 170 km.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.