Zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga pewnych umiejętności i wiedzy. Każda działalność handlowa ma swoją specyfikę, w zależności od specyfiki sprzedawanych produktów. Sprzedaż drzwi nie jest wyjątkiem.
Trzeba
- – produkty powiązane;
- – transport dla dostawy drzwi klientów;
- – karty rabatowe.
Instrukcja
1
Przed wejściem na rynek, zapoznaj się popyt na te lub inne rodzaje sprzedawanego towaru. Dowiedz się, jakie drzwi cieszą się największym popytem (drewniane lub metalowe), jakie marki biorą dobrze, a jakie nie bardzo. Sprawdź najpopularniejsze próbki w każdej gatunkowy kategorii: liderów sprzedaży wśród żelaznych i wśród drewnianych drzwi, wśród wejściowych i drzwi wewnętrznych itp.
2
Oblicz rentowność swojego biznesu. Czyli czy będą twoje koszty окупаемы, jakie ceny należy instalować na towar, aby handel był nie tylko zyskiem, ale i konkurencyjne.
3
Przy „rozkręcaniu” firmy nie szczędzą środków na reklamę, twierdzi kupującego o sobie. Umieść reklamy w mediach, można umówić się na promocji, robiąc różne rabaty, wyprzedaże itp..
4
Zrób uroczyste otwarcie swojego sklepu, prosimy poinformować o tym w ciągu kilku dni przez MEDIA. Udekoruj wejście kolorowymi balonami, obiecajcie pierwszych 100 kupujących prezenty, zorganizować jakiś konkurs, na przykład, konkurs na najlepszy rysunek dziecka „Nasz dom – najpiękniejszy” itp.
5
Starannie dobieramy personel, zwróć uwagę na ich szkolenia, wprowadź jednolity styl mundury. Należy uwzględnić fakt, że wiele zależy od projektu swojego sklepu. Zastanów się i stwórz ciekawy szyld, oryginalny styl podawania wnętrz.
6
Oprócz sprzedaży drzwi, promuj produkty powiązane: zamki, klamki, zawiasy itp. Daj klientom możliwość samodzielnie wybrać takie akcesoria na niektórych próbkach towaru.
7
Dodaj w stan personelu sklepu mistrzów na dostawy i montażu drzwi. Zorganizuj specjalne rabaty dla swoich klientów. Na przykład, można umieścić takie ogłoszenie: „Jeśli kupisz drzwi w naszym sklepie, koszt dostawy i montażu przez naszych specjalistów będzie o 30% niższe niż średnio w mieście”.
8
Nie trać komunikacji ze swoimi klientami. Podawaj im rabatowe lub inne rodzaje kart, uprawniające do zniżki w przypadku ponownego zakupu itp.
Kategoria:
Zarządzanie przedsiębiorstwem