Identyfikacja wizualna – to całość firmy. Firma staje się rozpoznawalna nie tylko dzięki produktu lub świadczonej usługi, ale także ze względu na kolorystykę, logo lub hasła. I tego elementu w rozwoju firmy warto zwrócić szczególną uwagę.
Trzeba
- Sformułowana misja firmy.
Instrukcja
1
Określ, czy pomysł będzie ponosić styl twojej firmy. W tej kwestii warto uciec od filozofii i misji firmy, która zwykle jest określona przy tworzeniu przedsiębiorstwa. A sukces i rozpoznawalność pojawi się wtedy, gdy nowy styl będzie w pełni odpowiadać rzeczywistości, charakteru i wartości firmy.
2
Wybierz schemat kolorów, który będzie używany w produkcji reklamowej, wykonaną w jednym firmowym stylu. Można tu również wziąć pod uwagę charakter działalności firmy. Na przykład, jeśli pracujesz w rolnictwie, to wypada będzie korzystać żywe odcienie. A oto dla pracowników bankowości lub dużych przedsiębiorstw produkcyjnych raczej nie nadają się jasne irytujące, kolor, lepiej trzymać się ścisłej gamma. Warto również skonsultować się z profesjonalistami w dziedzinie reklamy, ponieważ istnieją kolory, które mogą pozytywnie wpływać na lojalność potencjalnych klientów.
3
Wymyśl hasło lub slogan firmy, który będzie również odzwierciedlać misję lub ideologię firmy. Robić to nie jest konieczne, ale będzie przydatne. Tym bardziej, że to właśnie słowami o wiele łatwiej wyrazić to, co użytkownik ponosi tego świata, niż logo lub określonej palety. Łącznie te rzeczy będą potężne reklamowych bronią.
4
Bądź ostrożny i uważać na wszystkich etapach wykonywania pracy, ponieważ w odróżnieniu od zwykłej adware, który można przerobić przy następnym wyjściu z magazynu, edytować styl po jego wydaniu będzie nie do końca właściwe.
5
Gdy wszystko będzie gotowe, zaprojektowane logo, slogan ukuty, wybrana kolorystyka, uruchom utworzony styl w pracy. Moduły reklamowe w prasie, wizytówki swoich pracowników, na stronie internetowej firmy i inne materiały promocyjne muszą być spełnione w całości, zgodnie z realizowaną ideą stylu.
Kategoria:
Zarządzanie przedsiębiorstwem