Jak zarejestrować centa

Polskie prawo przewiduje obowiązkową rejestrację każdego okresowego wersji drukowanej, który ma nakład 1000 egzemplarzy. Ta prawna procedura polega na złożeniu wymaganych dokumentów do państwowej контролирующую organizację – Federalnej służby nadzoru w sferze łączności, technologii informacyjnych i masowej komunikacji. Specjaliści Роскомнадзора sprawdzą wiarygodność przedstawionych informacji i wniosą informacje o gazecie, czasopiśmie, almanachu w rejestrze MEDIACH drukowanych.

Jak zarejestrować centa

Trzeba

  • – Wniosek o rejestrację drukowanej MEDIÓW;
  • – oryginał dokumentu płatniczego o uiszczeniu opłaty;
  • – pełnomocnictwo do złożenia dokumentów w Autonomii i otrzymaniu zaświadczenia o rejestracji drukowanej MEDIÓW;
  • – notarialnie potwierdzona kopia zaświadczenia o rejestracji osoby prawnej;
  • – notarialnie potwierdzona kopia paszportu obywatela Federacji Rosyjskiej;
  • – powiadomienie, napisany w wolnej formie, o rzeczywistej adresie i telefonie założyciela.

Instrukcja

1
Wybierz oddział Роскомнадзора, w którym złożysz dokumenty. W celu uzyskania zgody na wydanie wojewódzkich, miejskich, powiatowych gazet i czasopism kontakt terytorialnego zarządzanie w regionie, w którym będzie znajdować się redakcja. Jeśli twoje drukowane MEDIA jest przeznaczona dla mieszkańców wielu regionów lub całej Rosji, to informacje o nim podawać trzeba w siedziba Federalnej służby w Moskwie.
2
Sprawdź adres wybranego zarządzania terytorialnego i czas pracy. Można to zrobić na oficjalnej stronie Роскомнадзора lub telefonicznie, opublikowanego w lokalnej książce telefonicznej. Pogadaj z pracownikami służby, weź formularz wniosku o rejestrację MEDIÓW, sprawdzić rozmiar państwowej cła i dane bankowe do jej wyliczenia.
3
Pula dla państwa opłatę za rejestrację w wersji drukowanej. Możesz wybrać gotówkę lub bezgotówkowych form płatności w banku. Dokumenty muszą być wystawione na imię założyciela – osoba prawna lub fizyczna. Wielkość opłaty zależy od obszaru dystrybucji i charakteru publikacji. Dla poszczególnych kategorii kwota może być zwiększona lub zmniejszona. Tak, właściciele wydawnictw reklamowych i treści erotyczne zapłacą odpowiednio w 5 i 10 razy więcej, niż wydawcy informacyjno-analitycznych czasopism i gazet. Koszt rejestracji dzieci, młodzieży, edukacyjne i kulturalno-oświatowe prasy, wręcz przeciwnie, zmniejsza się do 5 razy.
4
Sporządź wniosek o rejestrację wersji drukowanej. W nim należy podać:
– Informacje o założyciela: pełna nazwa organizacji, formę własności, informacje bankowe, adres siedziby (w przypadku osób prawnych) lub nazwisko, imię, imię ojca, alufelgi, adres zamieszkania (dla osób fizycznych);
– nazwa wersji drukowanej i adres redakcji;
– terytorium i formę dystrybucji: gazeta, czasopismo, biuletyn, zbiór, almanach;
– temat wydania: informacyjna, informacyjno-analityczna, polityczna, publicystyczna, kulturalno-oświatowa, religijne, naukowe, edukacyjne, artystyczne, rozrywkowe, dla dzieci, sportowe, muzyczne, reklamy, erotyczna;
– częstotliwość wyjścia na światło: co tydzień, co miesiąc, kilka razy w tygodniu itp.;
– maksymalny rozmiar jednego wydania publikacji;
– źródła finansowania.
5
Przygotuj dokumenty potrzebne do rejestracji. Pełny pakiet zawiera:
– wniosek o rejestrację drukowanej MEDIÓW;
– oryginał dokumentu płatniczego (paragon, bankowość zlecenie, itp.) o uiszczeniu opłaty;
– pełnomocnictwo do złożenia dokumentów w Autonomii i otrzymaniu zaświadczenia o rejestracji drukowanych MEDIÓW, wydanej przez przedstawiciela fundatora;
– notarialnie potwierdzona kopia zaświadczenia o rejestracji osoby prawnej (wyciąg z Jedynego państwowego rejestru) w przypadku, gdy fundator MEDIÓW jest taka;
– notarialnie potwierdzona kopia paszportu obywatela Federacji Rosyjskiej w przypadku, gdy w MEDIACH założone przez osobę fizyczną;
– powiadomienie, napisany w wolnej formie, o rzeczywistej adresie i telefonie założyciela (do kontaktów).
6
Podaj dokumenty w zarządzanie Роскомнадзора. W ciągu miesiąca wniosek zostanie rozpatrzony. Jeśli dokumenty pomyślnie przejdą weryfikację, twój drukowanej edycji zostanie nadany unikalny numer rejestracyjny. Jego obowiązek zamieszczać w każdym numerze na stronie z danymi wyjściowymi.
Należy zwrócić uwagę
Czasami mogą dodatkowo wymagać następujące dokumenty:
– makieta (dla MEDIÓW drukowanych treści erotyczne);
– pisemną zgodę właścicieli lub ich spadkobierców (w przypadku MEDIÓW drukowanych, w tytule których używają nazwiska osób fizycznych i pochodne od nich);
– pisemną zgodę zagranicznych właścicieli (dla MEDIÓW drukowanych, których nazwa zawiera oryginalne nazwy publikacji, zostawiając na światło dzienne w innym państwie).

Porada
Odmówić rejestracji drukowanej MEDIÓW Autonomii może w wielu przypadkach przewidzianych ustawą o mediach. Po otrzymaniu pisemnej odmowy rejestracji można wyeliminować popełnione naruszenia i złożyć wniosek ponownie.

logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.