Jak zapisać list z programu Outlook

Microsoft Outlook jest dość prosty i przyjazny dla użytkownika programu. Z jej pomocą możesz przeglądać wszystkie wiadomości, które przychodzą na swój e-mail. Wiadomości trafiają do folderu „skrzynka Odbiorcza”, ale może wystąpić potrzeba zapisać wiadomość na dysk twardy komputera lub na kartę pamięci.

Jak zapisać list z programu Outlook

Trzeba

  • — program Microsoft Outlook.

Instrukcja

1
Program oferuje kilka opcji zapisywania wiadomości. Jeden z nich — to zapisywanie wiadomości w postaci pliku, który w razie potrzeby można będzie przekształcić w formacie tekstowym. Kliknij na właściwy e-maila, kliknij lewym przyciskiem myszy, po czym w menu programu wybierz „Plik”.
2
W wyświetlonym menu kliknij na opcji „Zapisz jako”. Następnie wybierz folder, w którym zostanie zapisany e-mail i wprowadź jego nazwę. Po tym, kliknij „Zapisz”. Komunikat zostanie zapisany w wybranym folderze.
3
Często wiadomości e-mail, należy zapisać w formacie Unicode. Standard ten obsługuje niemal wszystkie światowe usługi pocztowe. Aby zapisać listu w tym formacie, wykonaj następujące kroki. W menu programu wybierz „Narzędzia”, potem „Ustawienia”. Otworzy się nowe okno. W nim wybierz zakładkę „Zaawansowane”. Następnie w nowym oknie kliknij przycisk „Zaawansowane”.
4
Pojawi się okno ustawień, w którym w wierszu „Zapisywanie wiadomości w formacie Unicode. Naprzeciwko tego wiersza zaznacz pole wyboru i kliknij przycisk OK. Teraz podczas zapisywania za pomocą pierwszego sposobu twoja wiadomość zostanie zapisana w formacie Unicode.
5
Również w razie potrzeby można bezpośrednio skopiować zawartość wiadomości e-mail dokument w formacie programu Microsoft Office Word. Aby to zrobić, otwórz wiadomość, którą chcesz zapisać, i naciśnij kombinację klawiszy CTRL+A. w Ten sposób można zaznaczyć wszystkie w pełni list, w tym temacie. Następnie naciśnij kombinację klawiszy CTRL+C, wysyłając dane do schowka.
6
Teraz otwórz program Microsoft Office Word, a następnie naciśnij kombinację klawiszy CTRL+V. List zostanie wstawiony do dokumentu. Następnie w menu programu wybierz „Zapisz” i wybierz folder, aby zapisać e-maile. Wprowadź nazwę listy, a następnie kliknij przycisk „Zapisz”.
logo
Kategoria:
Oprogramowanie

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.