Jak wyposażyć dziecięcy sklep

Dziś rynek artykułów dziecięcych przeżywa prawdziwy boom. Konkurencja w tej dziedzinie jest dość duży, jednak każdy sprzedawca jest w stanie przyciągnąć potencjalnych nabywców na rachunek właściwego i przemyślanego wyposażenia swojego sklepu.

Jak wyposażyć dziecięcy sklep

Trzeba

  • – pieniądze;
  • – sprzęt;
  • – cooler;
  • – telewizor;
  • – manekiny.

Instrukcja

1
Niezależnie od miejsca, które masz, podziel sklep na strefy. Jeśli oferujesz produkty dla różnych grup wiekowych, zrób kilka mini-działów. Dla każdego z nich konieczne jest inny sprzęt. Na przykład, dzianina dla dzieci znacznie выигрышнее wygląda na wspornikach i wieszakach, a dla dzieci suknie wieczorowe – na manekiny.
2
Wybierz sprzęt w taki sposób, aby było im wygodnie korzystać, przede wszystkim rodzicom. Na przykład, dolne półki regałów są mało skuteczne, ponieważ za towar trzeba się schylać. Zrezygnować z nich w ogóle, albo umieszczać na nich przedmioty, którymi może zainteresować tylko dziecko (piłki, zabawki, nawijarki). Jeśli pozwala na to przestrzeń, należy umieszczać produkty na wspornikach, ponieważ złożone na półkach rzeczy wymagają więcej wysiłku i czasu, aby rozwinąć i rozważyć ich.
3
Nie należy przeciążać projekt sklepu jasnych kolorach i żywe akcesoriami. Wystrój nie powinien odciągać uwagi od kupującego towarów. Pierwszeństwo пастельным brzmienia i minimalizm w dekoracji.
4
Zastanów się, czym są zajęci dzieci odwiedzające twój sklep. Jak zwykle, wybór większości towarów sprawują rodzice. Zrób dla dzieci mini-wypoczynkowa, postaw chłodnicy z wodą, wazon z cukierkami, powiesić na ścianie telewizor z włączonymi bajki. Te rzeczy sprawią, że pobyt w sklepie małych klientów przyjemne i неутомительным, i, odpowiednio, pozwolą rodzicom zatrzymać się u was o wiele dłużej.
5
Nawet jeśli sprzedajesz wyłącznie ubrania lub meble, koniecznie wprowadź asortyment zabawek. Umieścić małe kosze bezpośrednio na podłodze, albo specjalne stoiska w прикассовой strefie. Zabawki, piloty, kancelaria: podobne produkty impuls popytu często staną się uzupełnieniem zakupu.
Należy zwrócić uwagę
Upewnij się, że w sklepie brakuje ostre krawędzie, delikatne wzory, zbyt śliska. Wszystko to może stać się przyczyną kontuzji małych klientów.

Porada
Jeśli sprzedajesz odzież dla dzieci w wieku od trzech lat i powyżej, należy wyposażyć przymierzalni. Wiele dzieci w tym wieku lubią przymierzyć rzeczy i wybrać coś dla swoich potrzeb.

logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.