Jak podtrzymać rozmowę

Umiejętność podtrzymać rozmowę – bardzo cenna umiejętność, która przyda się zarówno w atmosferze przyjacielskiej zespole, jak i w rodzinie i w pracy. Nie wszyscy mają dar elokwencji, ale nauczyć się obsługiwać dowolną rozmowę na ramieniu każdego, najważniejsze – mieć chęć.

Zrelaksuj się i słuchaj uważnie rozmówcy, to pomoże ci z łatwością wspierać wszelkie rozmowy.

Instrukcja

1
Naucz się wyrażać swoje myśli, formułując je w krótkie proste zwroty i zdania. Pomoże ci w tym czytanie dobrych artystycznych, a także publicystycznych, książek. Im więcej czytasz, tym bogatszy staje się twój mowy urządzenie i masz szersze leksykalne możliwości formułowania swojej wypowiedzi.
2
Проделывайте następujące ćwiczenie: codziennie прочитывайте duży akapit tekstu artystycznego, a następnie staraj się sformułować jego myśli w jednym zdaniu. Zmierz mu czas całego procesu i uważać, że z dnia na dzień ilość sekund na zastanowienie skrócono. To jest potrzebne do tego, aby podczas rozmowy można szybko wyrazić odpowiednią myśl.
3
Nie zawsze należy mówić, aby prowadzić rozmowę, można nauczyć się poprawnie mówić. To opiera się przede wszystkim na umiejętności uważnie słuchać rozmówcy, zadawać pytania i inaczej wyrażać zainteresowanie. W tym przypadku rozmowa będzie kontynuowana, a temu, kto trzyma mowa, będzie miło być z wami w jednej firmie, tak jak odnieść wrażenie, że na równych wspieracie rozmowę.
4
Zadawaj pytania, szczególnie te, które nie sugerują jednosylabowych odpowiedzi. Możesz myśleć wcześniej listę pytań, które chciałbyś zadać swojemu rozmówcy, a także zorientować się na miejscu.
5
Woli mówić o tym, co ci się nie podoba, a wręcz przeciwnie, o tym, od czego zachwyceni. Energia pozytywnych emocji, która otuli ciebie, twojego rozmówcy lub firmę, pozostanie wrażenie o tobie przez długi czas, nawet gdy się zapomni to, czym tak podziwiany.
6
Także staraj się nie krytykować innych ludzi, w przeciwnym razie możesz przejść сплетником, a to dzięki, jak zwykle, nigdy nie wyblakły od świadomości ludzi. Jeśli można dyskutować brakujących ludzi w firmie, u wszystkich należy odnieść wrażenie, że dokładnie tak samo można powiedzieć i o wszystkich obecnych.
7
Najważniejsze – nie bój się mówić. Często, zakłopotanie i niepewność w sobie zmuszają nas o tym zapomnieć to, co chciałbym wyrazić. Ale im częściej będziesz to robić, tym trudniej będzie wam później раскрепостить siebie i na równi ze wszystkimi rozmawiać. Należą do komunikacji łatwiej, bo wszyscy tak czekają, kiedy, powiedz!
logo
Kategoria:
Komunikacja

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.