Jeśli jesteś zainteresowany парикмахерским sztuką i marzysz o własnym biznesie, to dlaczego nie połączyć to? Jednak otwarcie własnego salonu oznacza, że użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszystkie aspekty działalności, w tym księgowości, inwentaryzacji, zatrudnianie i zwalnianie pracowników, naliczanie wynagrodzeń, projektowanie fryzjera, reklamy i wiele innych.
Instrukcja
1
Uzyskaj licencję na ten rodzaj działalności. Zapoznać się z przepisami sanitarnymi i przepisami dla salonów fryzjerskich. Chroń wartość firmy.
2
Odwiedź inne fryzjerstwo salony i określ ich metody prowadzenia działalności gospodarczej. Określ swoją grupę docelową, a następnie zacznij wyposażyć salon w taki sposób, aby zaspokoić potrzeby klientów. Oferowane usługi mogą się znacznie różnić w zależności od poziomu dochodów potencjalnych klientów.
3
Określ, ile fryzjerów i stylistów wymagane dla danego wnętrza. Kieruj się na miejscu, w które mogą wchodzić strzyżenie, trwała, farbowanie, elektroliza i przedłużanie. Odwiedź szkoły stylistów, aby znaleźć utalentowanych studentów, którzy mogliby dołączyć do zespołu. Stwórz odpowiednie warunki pracy dla każdego pracownika. Powinny one profesjonalnie grzebania w modzie, tak aby klienci ufali ich smaku.
4
Organizowanie salon. Będziesz potrzebował dużej ilości gniazd elektrycznych, fotel dla każdego fryzjera, pralnia, łazienka i pomieszczenie rekreacyjne, suszarki, a także recepcja z 10-20 krzesłami lub kilkoma kanapami. W tym celu należy około 800 metrów kwadratowych. Należy rozważyć możliwość wykorzystania automatów kawowych i muzyki w tle. Twoja lokalizacja powinna być wygodna dla klientów, na przykład w centrum handlowym.
5
Kup kosmetyki i narzędzia do koszenia. Kup hurtowych grzebienie, szczotki, farby do włosów, nożyczki, balsamy, produkty spa, peleryny i fartuchy. Nie zapomnij o kasach fiskalnych, obligacjach i innych produktów finansowych. Ustaw politykę cenową i rozważyć możliwość akceptacji kart kredytowych. Aktywnie promuj swój salon fryzjerski w popularnych MEDIACH i wzmocnij pozytywnych opinii od klientów.
Kategoria:
Przedsiębiorczość