Do otwarcia nowego banku komercyjnego wymaga bardzo dużo wysiłku i środków pieniężnych. Przecież to ciągłe strumienie finansowe. Przy tym banków utworzono już wystarczająco dużo i konkurencja duża. Jednak mimo tych wszystkich okoliczności, tworzenie i rejestracja banku możliwe przy zachowaniu pewnych zasad.
Trzeba
- – kapitał startowy;
- – biznes plan;
- – pomieszczenie;
- – statut;
- – umowa.
Instrukcja
1
Opracuj wstępny biznes-projekt przyszłej działalności instytucji kredytowej. W nim ocenić własne możliwości rozwoju banku. Określ tych osób, które będą partnerami i założycielami banku. Należy uwzględnić możliwości finansowe do normalnej aktywności przyszłości przedsiębiorstwa.
2
Należy zwrócić uwagę na warunki, o których mowa w ustawie. W szczególności na to, że kapitał zakładowy każdego banku komercyjnego, powinien być nie mniejszy niż 180 mln zł. Przy tym potrzebne są dokumenty, które mogą potwierdzić legalność pochodzenia danych środków pieniężnych.
3
Sprawdź założycieli banku komercyjnego. Powinny one mieć dobrą reputację, że zakłada pod: niekaralność za jakieś przestępstwa gospodarcze, wykonanie wszystkich dostępnych zobowiązań finansowych przed Rosyjskim państwem i jego obywatelami. Cała informacja ta musi być udokumentowana.
4
Wybierz najbardziej odpowiednią formę organizacyjną dla banku. Można stworzyć go w formie SP. z o. o. lub w formie spółki akcyjnej. Najlepiej w tej sprawie skonsultować się z wykwalifikowanym prawnikiem.
5
Wybierz nazwę dla swojego banku. Następnie z pomocą prawnika, należy wykupić statut spółki, sporządzanie którego wcześniej trzeba było omówić ze swoimi partnerami (założyciele).
6
Stwórz wspólnie z partnerami statut instytucji kredytowej, a także szczegółowy i ostateczny wariant strategii biznesowych.
7
Wybierz pracownicy. Przede wszystkim należy określić strukturę zarządzania bankiem. System ten powinien obejmować różne funkcje usług i jednostek. Optymalnie rozprowadzić funkcji pracy banku. Od tego będzie zależeć skuteczność działania banku w całości.
8
Przejść przez procedurę rejestracji w banku. Dla tych celów złożyć w regionalnym oddziale Banku Centralnego odpowiedni pakiet dokumentów, który jest określony przez ustawę o prowadzeniu działalności bankowej. Zazwyczaj obejmuje on regulamin, oświadczenie, umowa, dane o учредителях, potwierdzenie płatności cła, dokument o prawo korzystania z pomieszczenia.
Kategoria:
Popularne