Ilość sprzedaży w sklepie odzieży damskiej – wartość raz tak, raz nie, zależy od wielu czynników, w tym od sezonowych. Nie warto liczyć, że to będzie wielki w okresach po świętach lub w sezonie wakacyjnym. Ale w pozostałe dni można zwiększyć sprzedaż odzieży damskiej, stosując kilka sprawdzonych sposobów.
Instrukcja
1
Jak okazało się, marketingu, prawie połowa sukcesu w sprawie sprzedaży odzieży damskiej zależy od sprzedawcy. Dobierając personel sklepu, postaraj się, aby wygląd sprzedawców odpowiadał tych produktów, które oferujesz. Jeśli sprzedawcy nie będą nosić mundury, ubrania na nich musi być kupiony w sklepie. Młodzieżową odzież muszą sprzedawać dziewczyny młodszej, klasyczną można powierzyć solidnym pań w wieku. I wszystkie, bez wyjątku, muszą wyglądać zadbane i schludnie, być delikatnie czesane. I, oczywiście, w sklepie odzieży damskiej nie powinno być sprzedawców-mężczyzn.
2
Duże znaczenie ma miejsce lokalizacji sklepu, jego nazwę i gabloty. To czynniki, które przyciągają każdego, kto przechodzi obok, ale jest potencjalnym kupującym. Oryginalny tytuł odzwierciedla specyfikę lokalu handlowego, jego szyld, wyróżnia się na fasadzie, wygodny, przestronny wejście przyciągną do ciebie dodatkową ilość osób zainteresowanych. Określ w pomieszczeniu sklepu, to ten punkt, gdzie trafia zdaniem przyszedł do niego nabywcy. Zaznacz tam grupę jasno ubrane manekiny lub dodać w tym miejscu instalacji z wykorzystaniem próbek towarów.
3
Sztuka merchandisingu – obliczenia towaru, jego występu na wieszakach i półkach, również pomoże ci zwiększyć sprzedaż odzieży damskiej. Przedmioty jednej marki, z tej samej kolekcji należy umieszczać w pobliżu, proszę pisać obliczenia plakaty, a ubrania podział na zestawy, co ułatwia dobór покупательницам.
4
Jeśli marek dużo, prezentuj produkty pod znakiem marki, kolorystyce lub samochodowe. Użyj barwne plamy, które przyciągają uwagę do stroju, wysyłającej w sali. Należy upewnić się, że wieszaki z towarem zostali powieszeni nie bardzo mocno i klienci mogli bez problemu zdjąć i opisz swoją ulubioną rzecz.
5
Należy zwrócić uwagę na to, aby w sali zawsze ładnie pachniało, użyj popularne perfumowane, zapachy, które będą potem wywołać pozytywne skojarzenia u klientów i zachęcić ich pragnienie, by jeszcze raz wejść do ciebie. Nawet ładna, cicho, ale dynamiczna muzyka jest w stanie zainspirować kobietę na zakup.
6
Dodatkową zachętą dla swoich покупательниц będą rabatowe rabaty, szczególnie zbiorcze. Mośliwość okresowe wyprzedaże i promocje. Kompleks tych działań pozwoli ci przyciągnąć stałych i nowych klientów do swojego sklepu, stale zwiększać sprzedaż odzieży damskiej.
Kategoria:
Przedsiębiorczość