Jak zrobić półkę

Prezentacja – osoba sklepu. Musi przyciągnąć klienta do sklepu. Jednak nie wszystkie sklepy mogą pochwalić się oryginalnym chwytliwą wizytówką. Do tego, aby zrobić wizytówką sprzedaży uczą w Szkołach. Możemy tylko dać pewne wskazówki na temat tworzenia witryny.

Prezentacja - osoba sklepu.

Instrukcja

1
Najlepszym rozwiązaniem – kiedy prezentacja otwarta i pozwala zobaczyć średnica sala, w której wisi, stoi lub leży to, co sprzedaje sklep. Szczególnie skutecznie taka prezentacja będzie działać w sklepach zlokalizowanych na skrzyżowaniach głównych strumieni ludzi: przezroczyste szkło pozwala zobaczyć aktywność wewnątrz sklepu. U ludzi działa instynkt stadny: „Tu bezpiecznie, bo inni się nie boją”.
2
Sporządzanie kompozycji w gablocie – ogromne warunek jej sukcesu. Psychologowie odkryli, że kupujący rzuca spojrzenie na środkowej strefie jej dolnej części. Wszystkie przedmioty, które znajdują się w tej strefie rozważają wiele razy więcej, niż całą resztę zakupów. Do innych części witryny można przyciągnąć uwagę tekstem płynącym, migającym światłem. Tylko to światło musi się zmieniać płynnie, aby nie drażnić użytkowników.
3
Kolor w aranżacji wystawy jest nie mniej ważne niż jej zawartość. Każdy odcień powoduje w głowie człowieka różne skojarzenia. Według badań, najbardziej skuteczne kolory, aby przyciągnąć uwagę – zimne: od ciemno-fioletowego do turkusowego, a najmniej skuteczne czerwony i różowy kolor. Kolor dekoracji prezentuje pościeli lub ubrań musi pasować do kolorystyki w kolekcji. Wybierz najbardziej spektakularne przypadki. Do jasnych rzeczy tło gabloty musi być w tej samej kolorystyce, tylko o kilka tonów jaśniejsze.
4
Oprócz samej ekspozycji podczas tworzenia witryny ważne, aby skupić się na grupę docelową. Jeśli twój sklep jest przeznaczony dla ludzi o niskich dochodach, to rób zakupów żywe, jaskrawe. Jeśli pragniesz przyciągnąć klientów z wysokim i klasy średniej, to pierwszeństwo dać пастельным brzmienia i miękkiego oświetlenia.
5
Zmiana ekspozycji. Stale zmieniaj produkty prezentowane na wystawie i jej wygląd. Tak samo, jak dziecko szybko się nudzi nowa maszyna, kobiecie nic się ubrać z szafą pełną ubrań, jak i kupujący stopniowo przestaje zauważać wizytówką, jak umiejętnie, nie oprawione. Czasami wystarczy zmienić towary miejscami, zmienić kąt oświetlenia i prezentacja odświeży замыленный zdaniem kupującego.
Porada
Неопрятность gabloty, korzystanie z tanich materiałów może zabić nawet najbardziej udane markowe pomysł.

logo
Kategoria:
Więcej

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.