Jak złożyć podanie w domu w eksploatacji

Po zakończeniu budowy domu lub innej nieruchomości, konieczne jest przeprowadzenie podstawowej technicznej inwentaryzacji i oddanie domu do użytku. Aby to zrobić, trzeba uzyskać pełny zestaw zezwoleń, które są niezbędne do wprowadzenia nowego domu w pracy.

Jak złożyć podanie w domu w eksploatacji

Instrukcja

1
Przesuń legalizacja prawna, na podstawie wyników budowy. W tym celu należy zwrócić się do organów samorządu terytorialnego z napisanym wnioskiem o zwołanie komisji rekrutacyjnej, aby mogli rozważyć możliwość wprowadzenia nieruchomości do użytku, którego budowa została niedawno zakończona.
2
Należy pamiętać etapy oddania ukończonego budowy domu jednorodzinnego w eksploatacji:- Prowadzenie podstawowej technicznej inwentaryzacji, która obejmuje: sporządzenie aktu o wyłączenie gruntów; uzyskanie świadectwa rejestracji prawa własności na ziemię; rozwiązanie Postanowienia Rozdziału, pozwalający na projektowanie i budowa; uzyskanie liberalne w stosunku wiadomości na budowę; zatwierdzenie i uzgodnienie projektu domu; poświadczony plan działki tymi organami, które są odpowiedzialne za prowadzenie niezbędnych prac katastralnych.- Odbiór dokumentu o odbiorze domu (zakończonej budowy) w formie aktu.
3
Należy zapewnić niezbędne uzgodnienia z następującymi osobami: głównym architektem, przewodniczącym komitetu zagospodarowania i zabudowaną zasobów, państwowym inspektorem zarządu Głównego Zasobów Naturalnych, szefem terytorialnej administracji, szefem Państwowej straży pożarnej, dyrektora oddziału Państwowego Wojewódzkiego Biura Technicznego Inventory, szefem Państwowej inspekcji architektoniczno-budowlanego nadzoru.
4
Pobierz wniosek z organów Państwowego architektury nadzoru budowlanego. Aby to zrobić, zebrać następujące dokumenty:- Zaświadczenie potwierdzające rejestrację i prawo do ziemi;- Rozporządzenie szefa miasta (dzielnicy), potwierdzający uprawnienia do projektowania i budowy;- Rozporządzenie w sprawie podziału tej działki;- Budowlany paszport, plan rozmieszczenia budynków na działce, разрешительное list w sprawie budowy;- Zatwierdzony i uzgodniony projekt zabudowy;- karty Katalogowe ГАСК;- Dokumenty dotyczące podstawowej technicznej inwentaryzacji;- Akt komisji rekrutacyjnej;- Pełnomocnictwo lub общегражданский paszport;- Pokój zarejestrowanego identyfikatora;- Dokumenty uzgodnienia z odpowiednimi służbami różnych inżynierii komunikacji (zaopatrzenia w wodę, kanalizacji, gazu, energii elektrycznej);- Pokwitowania zakupu niezbędnych autonomicznych czujek pożarowych.
5
Dostaniesz zlecenie od szefa Administracji miasta o wprowadzeniu w domu w eksploatacji. Odbiór gotowego obiektu budowlanego wystawiony akt komisji rekrutacyjnej, który musi być zatwierdzony przez szefa gminy.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.