Jak zarejestrować własną firmę budowlaną

Biznes budowlany – jeden z najbardziej obiecujących i dochodowych kierunków działalności. Ale oprócz oficjalnej rejestracji firmy do pracy w tej dziedzinie wymaga rejestracji do wykonania tych lub innych prac budowlanych.

Jak zarejestrować własną firmę budowlaną

Trzeba

  • Oświadczenie w urzędzie skarbowym, decyzję o utworzeniu tej czy innej formy organizacyjno-prawnej, listę założycieli firmy, rozkaz o powołaniu dyrektora, rozkaz o powołaniu głównego księgowego.

Instrukcja

1
Aby rozpocząć oficjalnie zarejestrować swoją firmę jako SP. z o. o., SPÓŁKA lub SPÓŁKI. Aby to zrobić, przygotować wszystkie niezbędne dokumenty: oświadczenie w urzędzie skarbowym, decyzję o utworzeniu tej czy innej formy organizacyjno-prawnej, listę założycieli firmy, rozkaz o powołaniu dyrektora, rozkaz o powołaniu głównego księgowego. Komplet dokumentów powinien być podpisany przez wszystkich założycieli firmy i poświadczyć u notariusza.
2
Złożyć dokumenty w urzędzie skarbowym. Przez pięć dni roboczych twoja firma zostanie zarejestrowana, jako osoba prawna. Na ręce otrzymasz dokumenty, świadczące o tym: zaświadczenie organu podatkowego o rejestracji z nadaniem REGON, zaświadczenie o inscenizacji na post z nadaniem NIP/PPC, decyzję o utworzeniu SP. z o. o., SPÓŁKA lub SPÓŁKI, lista wspólników, wyciąg z REGON, list do urzędu statystycznego o nadanie kodów statystyki, rozkazy o mianowaniu dyrektora i głównego księgowego.
3
Po przejściu etapów rejestracji twojej firmy budowlanej jako podmiotu, należy dołączyć do samoregulacji organizacji firm budowlanych. Aby to zrobić, zebrać i przekazać w SRO pełny pakiet dokumentów: podanie o przyjęcie w poczet członków SRO; wypełnione i poświadczone pieczęcią organizacji i podpisem kierownika profil firmy; umowa; decyzję o utworzeniu firmy; kopia Statutu spółki; rozkaz o powołaniu dyrektora i głównego księgowego firmy; kopia świadectwa rejestracji państwowej osoby prawnej; zaświadczenie o dokonaniu wpisu do jednolitego państwowego rejestru osoby prawnej; kopia wyciągu z jednolitego państwowego rejestru osoby prawnej; kopia NIP; kopia REGON; informacje o liderach firmy i jej pracowników, potwierdzające, że mogą wykonywać prace w zakresie budowy; kopia umowy na wynajem pomieszczenia biurowego; bankowe i pocztowe bankowego, poświadczonych przez kierownika; kontakty kierownictwa firmy.
4
Zapłać składkę członkowską i inne obowiązkowe płatności dla wejścia w CPO, a także podpisać dokumenty, które pozwoli ci pozostać w kontakcie w tej organizacji do uzyskania świadectwa dopuszczenia do prac budowlanych.
5
Uzyskać świadectwo dopuszczenia do budowlanym, projektowym, изыскательским prac. Na tym etapie można uznać, że twoja firma budowlana zarejestrowana i może słusznie przystąpić do świadczenia usług w zakresie budowy.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.