Jak zablokować kartę Banku

Jeśli masz ukradli kartę kredytową, lub można ją stracili, to obowiązkowo należy wykonać procedurę blokady, która nie pozwoli innym osobom uzyskania dostępu do środków pieniężnych. „Sbierbank Rosji” oferuje swoim klientom zablokować kartę na kilka sposobów.

Jak zablokować kartę Banku

Trzeba

  • – mapa „Oszczędności”;
  • – kod identyfikacyjny;
  • – paszport;
  • – wniosek o odtworzenie utraconej karty kredytowe.

Instrukcja

1
Zadzwoń pod bezpłatny numer 8-800-555-555-0, pod którym można skontaktować się z operatorem „Sbierbanku Rosji”. Powiedz, że twoja karta zostanie zgubiona, i chcesz zablokować do niej dostęp. Bądź przygotowany na to, że zostaniesz poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości w trybie telefonicznym. Dla ułatwienia tej procedury można zarejestrować się w banku głosowe kod, nazywając który można łatwo przez operatora zarządzać swoją kartą kredytową.
2
Odwiedź najbliższy oddział Banku”, aby rozstrzygnąć problem z kartą. Weź ze sobą kod identyfikacyjny i paszport. Zwrócić się do pracownika banku i powiedz, że chcesz zablokować kartę. Wypełnij wniosek o odtworzenie utraconej karty kredytowej i uzyskania dostępu do środków pieniężnych na rachunku. Procedura blokady zostanie wykonana w możliwie najkrótszym czasie, a także zostaniesz powiadomiony, kiedy można uzyskać nową kartę.
3
Skorzystaj z usługi „Mobilny bank” w celu zablokowania karty. Pożądane jest, aby ten serwis podłączyć od razu po otrzymaniu karty kredytowe. Pozwala on na zarządzanie środkami pieniężnymi i dostęp do nich za pośrednictwem telefonu lub komputera. Aby aktywować „Mobilny bank” można przez bankomat samoobsługi lub dzwoniąc do działu obsługi klienta. Aby zablokować wystarczy wejść w „moje konto” i wybrać odpowiednią opcję.
4
Zablokuj kartę „Oszczędności” poprzez wysłanie wiadomości SMS. Pamiętaj, że ta metoda jest dostępna tylko dla tych, którzy mają podłączony jest usługa „Mobilny bank”. Wpisz wiadomość tekstową „BLOKIROVKA xxxxx y”, w którym „xxxxx” oznacza pięć ostatnich cyfr twojej utraconej karty, a „u” – kod, który wyjaśnia przyczynę blokady. Jeśli ją stracił, a następnie zaznacz „0”, jeśli zostawili w bankomacie, to „2”, a jeśli ją masz ukradli, to „1”. Wyślij wiadomość SMS na numer 900. Otrzymasz kod potwierdzający, który należy odesłać w ciągu 5 minut.
logo
Article Categories:
Karty plastikowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *