Jak uzyskać regon

Wyciąg z REGON – publiczny dokument, z którego można dowiedzieć się dane o interesującym ciebie osobie prawnej (np. informacje o учредителях, adres). Dane te mogą być potrzebne w każdej organizacji przy obchodzeniu się w różne organy państwowe, a także w banki i sądy. Aby uzyskać wyciąg, należy sporządzić określoną wniosek i złożyć go w urzędzie skarbowym.

Jak uzyskać regon

Instrukcja

1
Wypis z Jedynego Państwowego Rejestru Osób Prawnych (REGON) – oficjalny dokument, z którego można dowiedzieć się wszystkie dane o osobie prawnej, zawarte w REGON. To nazwa osoby prawnej, status działania, informacje o учредителях, adres, REGON i inne. Wyciąg z REGON można uzyskać w urzędzie skarbowym według miejsca rejestracji osoby prawnej. Uzyskanie odpisu jest dostępna jakiejkolwiek osoby lub organizacji.
2
Aby uzyskać wyciąg z REGON należy złożyć wniosek, w określonej formie. Formularz ten można pobrać na stronie ИФНС nr 46 w Moskwie. Do wniosku należy dołączyć paragon, wskazując na temat płatności należnej opłaty państwa (200 lub 400 zł w zależności od pilności otrzymania wyciągu). Zazwyczaj wyciąg otrzymują w ciągu 5 dni roboczych. W trybie pilnym to dzieje się za 1 dzień.
3
Aby zamówić wyciąg z REGON, trzeba znać nazwę podmiotu, jego BIN. Jeśli nie wiesz nazwa lub REGON, to na stronie internetowej urzędu skarbowego można znaleźć informacje o osobie prawnej z otwartej bazy. Wystarczy wpisać na przykład, nazwa osoby prawnej, a wtedy będziesz w stanie poznać resztę potrzebne informacje do wniosku.
4
Ogólnie algorytm postępowania w celu otrzymania wyciągu z REGON taka:
1. sporządzenie wniosku (w razie potrzeby – wyszukiwanie informacji o osobie prawnej za pośrednictwem tej bazy).
2. państwa opłaty.
3. złożenie wniosku i wpływy w urzędzie skarbowym (codziennie od 9.00 do 18.00, w piątki do 16.45).
4. uzyskanie odpisu (po 1 lub 5 dni roboczych, w zależności od pilności).
logo
Kategoria:
Więcej

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.