Aby ustawić stoisko, nie wymaga dużych nakładów finansowych. W tym przypadku trzeba po prostu trzymać się pewnych zasad budowy samego budki i uzyskaniu niezbędnych dokumentów.
Instrukcja
1
Zarejestruj się w formie jednoosobowej. Jak zwykle, wszyscy właściciele stoisk mają podobnym statusie organizacyjno-prawnym, umożliwiającej wykorzystanie w biznesie uproszczonego systemu opodatkowania.
2
Uzyskaj w organach administracji lokalnej pozwolenie na instalację kiosku handlowego. Następnie otrzymasz drugie rozdzielczość w lokalnym oddziale zarządzania architektury i urbanistyki. Po tym uzgodnij uzyskanych zezwoleń dokumentację w zarządzaniu handlu.
3
Zakup „box” budki i ustaw ją zgodnie z przyjętymi terminami i lokalizacji, które zostaną określone w zezwoleń. Po zainstalowaniu kiosku dostaniesz dokumenty w Роспотребнадзоре przeciwpożarowej i inspekcji.
4
Zaopatrz się w sprzęt niezbędny do prawidłowego funkcjonowania twojego punktu sprzedaży. W zasadzie, do wyposażenia stoisk wymaga agregat prezentacja (tylko, jeśli masz zamiar handlować określonej grupy towarów i odkręcasz, na przykład, nie tytoniowego pawilon), kasy fiskalne, regały do towaru, wagi elektroniczne.
5
Forma początkowy wykaz towarów do realizacji, który w przyszłości będzie można zmienić w zależności od przyszłego popytu konsumentów i postępowania dostawców.
6
Znajdź dostawców, którzy mogą od czasu do czasu przynieść pożądany towar. <url> zamów niezbędne produkty, aby twoje stoisko podczas otwierania nie był pusty.
7
Zarejestruj kasy fiskalnej. Następnie znajdź sprzedawcę do pracy na straganie, jeśli nie chcesz samodzielnie w nim pracować). Przy doborze odpowiedniego specjalisty, należy zwrócić uwagę na jego odpowiedzialność i doświadczenie.
8
Określ tryb pracy budki. Najlepiej, jeśli twoje stoisko będzie pracować przez całą dobę, więc można przyciągnąć więcej klientów.
Kategoria:
Przedsiębiorczość