Aby mieć przewagę nad konkurencją i przyciągnąć dużą liczbę klientów, do centrum handlowego nie wystarczy mieć dobra lokalizacja i dobre sklepy. Dla niego wymaga reklamy i oferty specjalne, które są w stanie zaspokoić nawet пресытившихся obfitości towarów i usług konsumentów.
Instrukcja
1
Przeanalizuj lokalizację swojego centrum handlowego. W nim powinny znajdować się sklepy, które będą poszukiwane wśród populacji ludzi mieszkających w pobliskiej okolicy. To jest klucz do dużego przepływu klientów, zainteresowanych w nabyciu towarów i usług, które oferuje twój centrum handlowe.
2
Właściciele sklepów, które będą znajdować się w twoim centrum handlowym, też zainteresowany w dużej ilości nabywców. Plusem dla nich jest posiadanie wygodnego dojazdu i parkowania, brak konkurencji w pobliżu. Zaproponujcie im dobre warunki wynajmu, ochronę i długi czas pracy centrum handlowego.
3
Organizowanie na szeroką skalę kampanii reklamowej. Wykorzystaj wszystkie dostępne źródła informacji, od reklam w telewizji, w internecie i na radiotelefony do rozdawania ulotek na ulicy i reklamy w środkach transportu publicznego. Zastanów się, w jaki oryginalny sposób można wyróżnić informacji wśród dużej ilości pozostałej reklamy. To może przyczynić się do intrygi, chwytliwy slogan lub atrakcyjny scenariusz reklamy.
4
Zaplanuj skład sklepów w twoim centrum handlowym. Im większy będzie oferowany asortyment, tym więcej ludzi przyjdzie do ciebie i tym bardziej najemców będzie. Niech w twoim centrum handlowym będzie możliwość zakupu odzieży, obuwia i artykułów dla domu, i produktów i kosmetyków i leków.
5
Zastanów się nad towarzyszącymi usługami. Na przykład, w centrum handlowym sklepów odzieżowych można umieścić atelier, w którym można hem spodnie lub dopasować ubrania do sylwetki. Zadbaj o dostępność pokoju dziecka, w którym można zostawić dzieci pod opieką specjalnej opieki nad dziećmi. Także twój centrum handlowe musi obejmować miejsca, gdzie można coś przekąsić. Będzie dobrze, jeśli dla klientów w centrum handlowym będzie garderoba, w którym mogą pozostawić odzież wierzchnią w zimnych porach roku. Czym wygodniej im będzie, tym więcej czasu spędzą u ciebie.
6
Zorganizować święto dla wszystkich z prezentacją, konkursami i małymi niespodziankami. To przyciągnie do ciebie gości, stworzy świąteczną atmosferę i skonfiguruje ludzi na zakupy. Czas trwania imprezy musi być z góry znane i właścicieli sklepów, jak i potencjalnym klientom, aby było w nim udział jak najwięcej ludzi.
7
Spędzasz różne promocje, na przykład, loterii lub degustacji. Aby u odwiedzających twój centrum handlowe wywoływał pozytywne emocje i podnosił na duchu, mośliwość dni rabatów, gdy w wielu sklepach są specjalne niskie ceny.
Kategoria:
Przedsiębiorczość