Dochody właściciela sklepu zależy bezpośrednio od ilości klientów. Aby biznes był udany, trzeba nie tylko przyciągnąć na stronę jak najwięcej potencjalnych nabywców, ale i przekonać ich, aby zrobić zamówienie.
Instrukcja
1
Zapewnia łatwą nawigację na stronie. Każdy użytkownik powinien bez problemu znaleźć to, czego potrzebuje, a nie zastanawiać się, gdzie można znaleźć informacje kontaktowe i informacje na temat płatności i wysyłki. Staraj się nie przeciążać go animacji, aby wszystkie strony były ładowane łatwo i szybko, nawet przy niskiej prędkości internetu.
2
Podziel towarów na grupy i wprowadź system wyszukiwania. Kupujący raczej nie chcą przeglądać kilkudziesięciu stron, gdy potrzebna jest pewna rzecz. Zrób tak, aby znaleźć towar i złożyć zamówienie było proste, nawet dla tych, którzy nigdy wcześniej nie kupowałem nic w sklepach internetowych.
3
Zapewnij użytkownikom pełną informację o tym, że dotyczy sklepu internetowego. Szczególnie ważne jest, aby zrobić jakościowy opis każdego towaru / grupy towarów w całości, opowiedzieć o opcjach płatności i dostawy, a także umożliwić odwiedzającym, aby zadawać pytania i pisać recenzje. To sprawi, że twój sklep internetowy jest bardziej atrakcyjne w oczach klientów.
4
Koniecznie ze opis produktu wysokiej jakości zdjęcia. Bardzo niewielu potencjalnych nabywców decydują się złożyć zamówienie, nie widząc wcześniej, co dokładnie kupują. Niektóre towary najlepiej fotografować nie z jednego, ale z kilku punktów widzenia. Odnosi się to szczególnie do butów, ubrań, torebek itp.
5
Wymień kilka narzędzi komunikacji z pracownikami sklepu. Nie wszyscy ludzie są gotowi czekać, aż im odpowiedzą na forum lub wyśle wiadomość e-mail. Wprowadź telefon, ISQ, Skype lub inne środki komunikacji: niech klient sam wybierze dogodny dla niego opcja.
6
Прорекламируйте twój sklep internetowy na blogach, portalach społecznościowych itp. Kupować miejsce na reklamę w czasopismach i gazetach nie ma sensu: to tylko strata pieniędzy.
7
Wypełnij stronę wysokiej jakości artykułów i tekstów (w szczególności opisów towarów), które pomogą ci promować sklep internetowy w wyszukiwarkach na stosowne żądanie. Właściwa optymalizacja serwisu – gwarancja, że liczba odwiedzających będzie stopniowo rosnąć.
Kategoria:
Więcej