Rama jest jednym z głównych elementów każdego motocykla. Stwarza jego sylwetkę, kształtuje wygląd i określa rodzaj i klasę. Jeśli chcecie przerobić motocykl, zmienić jego styl, ramę można przedłużyć na kilka sposobów.
Trzeba
- – spawalniczy półautomat;
- – narzędzia montażowe;
- – gotowe części do modernizacji ramy;
- – umiejętności wykonywania prac spawalniczych.
Instrukcja
1
Uzyskaj wystarczające doświadczenie w wykonywaniu prac spawalniczych przed modernizacją ram motocyklowych. Należy pamiętać, że wytrzymałość spoiny wpływa na bezpieczeństwo konstrukcji. Dla nowej konstrukcji lepiej korzystać z dodatkowych rur z innych ram. Proszę również potężnym spawalniczych полуавтоматом.
2
Przedłużyć ramę motocykla z tyłu (za moc agregatu), aby zwiększyć przestrzeń na nogi kierowcy. Stopień wydłużenia można dobierać indywidualnie, i na to często wpływa na wzrost motocyklisty. Nie zapomnij, że także trzeba będzie wyciągnąć заднеколесный napęd. Aby nadać motoru ostateczny wygląd чоппера, wydłużyć część ramy przed silnikiem, приварив przygotowane wcześniej elementy. Przenieś pedały sterowania na trzon. Wysokość pedałów wybrać indywidualnie.
3
Zwiększ tylną część ramy, aby ustawić szersze koło. Nie warto starać się zbyt mocno, ponieważ masz w każdym razie nie da rady zamontować koło większą od szerokości 200 mm. Ta modernizacja jest również nieuchronnie wymaga przeróbek заднеколесного napędu. Aby uzyskać piękny wygląd, eksperymentuj z kątem nachylenia przedniego widelca, ale uważaj: jeśli przechylić ją ponad 33 stopnie, ryzykujesz znacznie pogorszyć właściwości jezdne motocykla. Spróbuj wzmocnić górne rury ramy, trawersy i pióra widełek.
4
Umieścić go na ramie nowe tylne amortyzatory, to pomoże wizualnie wydłużyć ją i poprawić wygląd motocykla. Należy pamiętać, że przy wzroście nachylenia zmniejsza ładowność motocykla. Ponadto, niski linię siodła – to będzie z powodzeniem łączyć z długim ramą.
Należy zwrócić uwagę
Podczas spawania ramy należy ściśle przestrzegać ułożenie tylnego i przedniego koła. Dlatego ostatecznie przeczyszczenie ramę należy po jej weryfikacji na równość. Koła muszą się toczyć ślad w ślad, bo od tego zależy bezpieczeństwo kierowcy.
Kategoria:
Naprawa i serwis