Przez długie lata główną przeszkodą na drodze do „białego” biznesu w budowie było licencjonowanie, kiedy to został odwołany, a jego miejsce zajęło obowiązkowego członkostwa w organizacji inteligentnej, zobacz który okazał się nie mniej po prostu. Jeśli wziąć pod uwagę, że otwierają swoje firmy budowlane często doświadczeni inżynierowie i kuratorzy, doskonale znane z praktyczną stroną sprawy, decyzja formalnych pytań nadal pozostaje najważniejszym etapem organizacji tego rodzaju biznesu.
Trzeba
- – jedna wyposażona remontowo-budowlana brygada (4-5 osób);
- – biura i małe pomieszczenie;
- – pakiet założycielskich i innych dokumentów dla wejścia w CPO;
- – wszystkie dostępne środki reklamy.
Instrukcja
1
Zbierz pierwszą brygadę budowlaną – zrobić to jeszcze przed tym, jak zostaną złożone dokumenty w саморегулируемую organizację. Do wejścia w SRO należy podać informacje o swoich pracownikach, ich ilości i kwalifikacji. Szukać personel najlepiej kierując się osobistymi znajomych i zaleceniami dla jednej remontowo-budowlanej brygada wystarczy czterech osób – stolarza, elektryka, hydraulika i tynkarza.
2
Znajdź biuro, najlepiej połączony z małym składowania, gdzie można przechowywać sprzęt i materiały eksploatacyjne. Pochodzić podczas przeszukiwania pomieszczenia trzeba ze względów paliwa – wyjeżdżać do klientów będziesz sami, więc można ograniczyć się do najbardziej tanie i funkcjonalnie dogodnej powierzchni. Na początku można się w ogóle obejść się bez biura, koordynując pracę swojej ekipy z domu lub za pomocą telefonu komórkowego.
3
Zarejestruj indywidualna przedsiębiorczość lub osoba prawna (SP. z o. o.), aby mieć na rękach założycielskie dokumenty, wymagane dla uzyskania tolerancji od SRO. Zbierz dokumenty niezbędne do wejścia w саморегулируемую organizacji, wśród których – akt założycielski i statut (dla osoby prawnej), zaświadczenie o inscenizacji na ewidencji w organie podatkowym, a także dokumentów zawierających informacje o pracownikach. Kierownik musi mieć profilowe wykształcenie wyższe (budowlane) edukacja, inni pracownicy – doświadczenie w pracy w tej dziedzinie.
4
Wykorzystał do promocji swojej nowej firmy wszystkie dostępne kanały informacji – zamów profesjonalistów rozwoju strony-wizytówki w internecie, wydrukować ulotki, organizowanie wysyłanie reklam w bezpośrednim sąsiedztwie domów, niedawno oddanych. Remontowo-budowlane – высококонкурентная sfera, która wymaga od początkującego przedsiębiorcy dużych inwestycji w reklamę i promocję. Ten artykuł wydatków zmniejsza się tylko w miarę tego, jak zdobyć dobrą sławę i stać się otrzymać część zamówień dzięki rekomendacjom swoich byłych klientów.
Kategoria:
Przedsiębiorczość