Jak otworzyć salon fryzjerski w Moskwie

Raczej nie jest to największy problem dla kogoś, kto zdecydował się wyposażyć w stolicy fryzjera lub mały salon kosmetyczny to szukaj pomieszczenia, a następnie kwotę korekty wielu formalnych, związanych z korzystaniem z tego pomieszczenia. Oczywiście istnieje duża konkurencja, ale w salonie fryzjerskim biznesie nigdy nie będzie zawsze.

Jak otworzyć salon fryzjerski w Moskwie

Trzeba

  • – lokal na parterze budynku mieszkalnego;
  • – zestaw mebli i urządzeń do fryzjera (klasy nie niższej średniej);
  • – znajomość wszystkich nowych „prądy” w zakresie pielęgnacji urody i sobie;
  • – kilku mistrzów z dobrą reputacją (od czterech do ośmiu).

Instrukcja

1
Kup (jeśli pozwalają na to środki) lub wynajem powierzchnia na parterze budynku mieszkalnego, z wyjściem na людную ulicę i możliwością tworzenia drugiego wyjścia dla personelu. Ważne jest również, aby pomieszczenie było już podłączone do standardowego zestawu inżynierii komunikacji, przerwy w dostawie wody, światła i ciepła dobry fryzjer sobie pozwolić nie może. Przetłumaczyć w Moskwie lokalu z zasobów mieszkaniowych w niemieszkalne bywa problematyczne, wypada powierzyć rozwiązanie tego problemu specjalistycznej firmie, świadcząca usługi prawne tego rodzaju.
2
Wyposażyć pomieszczenie, nie szczędząc na remont i wykończenie środków – ładne wnętrza znacząco wpływa na status takiej instytucji, jak fryzjer. Być może trzeba będzie przebudować pomieszczenie, oddzielając strefę dla personelu od głównej sali, na wejściu warto przewidzieć miejsce dla administratora. Meble i wyposażenie do salonu fryzjerskiego powinno być na odpowiedniej dla lokalu wysokości – w salonie piękności wszystko musi być estetycznie pełnoprawnym.
3
Rozważ zestaw usług, które będą pojawiać się w twoim salonie fryzjerskim, wychodząc z założenia, że im więcej, tym lepiej. Moskiewską publiczność trudno czymś zaskoczyć, wszystkie nowości w branży kosmetycznej wchłania się błyskawicznie, więc jeśli jesteś w czymś opóźnione, to od razu rzuci się w oczy. Bądź na bieżąco w swojej dziedzinie i staraj się jak najczęściej dodawać innowacyjne „rodzynek” (oplot афрокосичек, nowe metody przedłużania włosów itp.).
4
Znajdź kilka cieszących się dobrą sławą mistrzów i starają się przyciągnąć ich na swoje miejsce. Można zwiększyć odsetek od wykonania każdego zlecenia w porównaniu z tym, że fryzjer dostaje u konkurenta, może być bardziej komfortowe samą pracę, organizując na przykład, gorące posiłki lub zaznaczając dla pracowników strefy wypoczynku. Ramki w branży kosmetycznej decyduje się bardzo wiele – lwia część klientów przychodzi do dobre dla nich mistrzów, nawet jeśli te przechodzą do pracy do innego fryzjera.
logo
Article Categories:
Przedsiębiorczość

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *