Jak otworzyć oddział

Zgodnie z prawem cywilnym Federacji Rosyjskiej, oddział to wyodrębniona jednostka osoby prawnej, znajdujące się poza miejscem jego lokalizacji i nadzoruje jego funkcji (częściowo lub całkowicie). Otwarcie oddziału – proces dość złożony, obejmujący przygotowanie dokumentów, rejestrację, zatrudnianie personelu i „osadzanie” oddział w strukturę firmy w ogóle.

Jak otworzyć oddział

Instrukcja

1
Otwarcie oddziału firmy korzystne, że sam oddział jest jakby małą firmę z pełną już выработанными korporacyjnymi zasadami (takie same, jak w centrali firmy). Dzięki sieci oddziałów firmy szybko się rozwijają, oddziałów łatwiej zarządzać. Zazwyczaj tworzenie oddziału firmy dzieje się tak: najpierw trzeba znaleźć biuro i personel do niego, a potem przejść przez wszystkie formalności i osadź go w biznes.
2
Jeśli z biurem oddziału problemów zwykle nie występuje, ponieważ oddziały otwarte w określonych miejscach (miastach, krajach) z zidentyfikowane wysokim potencjale rozwoju organizacji tej sfery, to do personelu oddziału często stawiane są zaniżone wymagania. To prowadzi do tego, że oddział działa gorzej niż ból głowy, firma, jest w nim również wysoka rotacja pracowników, ponieważ trzeba cały czas zwalniania niewłaściwych pracowników. Aby do tego nie doszło, warto więcej czasu poświęcić na rekrutacji do oddziału i nie brać przypadkowych ludzi na zasadzie „ktoś musi tu pracować”. Na początku pracy oddziału kompetencje pracowników i ich chęć do pracy i rozwoju odgrywa kluczową rolę.
3
Rejestracja oddziału i jego załączenia ewidencji podatkowych, będą potrzebne następujące dokumenty:

1. świadectwo o rejestracji państwowej spółki dominującej.

2. dokumenty założycielskie spółki dominującej, protokoły i zmiany do nich.

3. świadectwo o rejestrację podatkową spółki dominującej.

4. decyzję o utworzeniu oddziału i mianowania jego szefa, oświadczenie o oddziale.

5. pełnomocnictwo do kierownika oddziału.

6. dokumenty do biura oddziału (umowa najmu).

7. list o rachunkowości w spółce dominującej w ЕГРПО (kody statystyki).

Wszystkie te dokumenty są podawane w ИФНС nr 46. Rejestracja powinna odbywać się nie dłużej niż 7 dni.

4
Po rejestracji należy otworzyć konto dla oddziału i wykonać wydruk. Ból głowy, firma ponosi całkowitą odpowiedzialność za działania swojego oddziału. Należy „umieścić” oddział w strukturze firmy: określić jego zadania, wprowadzić w temat personel, budować jego kontrola finansowa siedziba firmy.
logo
Article Categories:
Przedsiębiorczość

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *