Jak otworzyć kursy fryzjerów

Stylista-fryzjer – dość popytu zawód, gwarantujący stały dochód. Ale szkolenia fryzjerów – jeszcze bardziej przyszłościowy, choć высококонкурентный biznes. Otwierając własną szkołę, zastanów się ciekawa propozycja, którego jeszcze nie ma na rynku – to niestandardowe pomysły przynoszą dochód.

Jak otworzyć kursy fryzjerów

Instrukcja

1
Zdecyduj, kogo będziesz nauczać. Możesz zaoferować kursy podwyższenia kwalifikacji dla mistrzów salonów, lub przygotować nowe kadry dla salonów fryzjerskich. Najlepiej połączyć obie opcje, to znacznie zwiększy twoje zyski.
2
Zbadaj rynek. Być może trzeba będzie pasować odliczeniu już działającej federacji lub zagranicznej szkoły. Wybierając popularny w salonach fryzjerskich kręgach marki, można zapewnić napływ zainteresowanych klientów. Interesujące cię firmy można znaleźć w internecie, wpisując w pasek wyszukiwania na zapytanie.
3
Znaleźć odpowiednie pomieszczenie. Konieczna jest przestronna sala do zajęć, dwa-trzy fryzjerskich miejsca, wyposażone w biurko, fotele i lusterka. Możesz wybrać pomieszczenie w biurowym lub mieszkalnym budynku. Lokalizacja nie ma znaczenia, jednak zadbać, aby do miejsca przyszłych kursów było wygodnie dotrzeć zarówno społecznym, jak i osobistym transportem.
4
Kup sprzęt i materiały eksploatacyjne. Wybór marki środków, z którymi będziesz pracować, może zależeć od twojego partnera. Jeśli pracujesz samodzielnie, podpisać umowę ze sklepem profesjonalnych kosmetyków i urządzeń do salonów.
5
Zaplanuj program nauczania. Poproś kurs podstawowy dla początkujących i nieco bardziej zaawansowanych programów dla specjalistów. „Fryzury ślubne”, „Laminowanie”, „Колорирование” – wszystkie te kursy mogą być zgłoszone. Można przeprowadzać je samodzielnie, ale znacznie skuteczniej negocjować z przedstawicielami dużych marek kosmetycznych – mogą prowadzić szkolenie w celach promocyjnych.
6
Poszerz grono potencjalnych klientów. Poproś kurs dla tych, którzy chcą opanować podstawy fryzjerstwa. Naucz swoich uczniów, robić fryzury dla siebie, powiedz im o zawiłości profesjonalnej pielęgnacji włosów. Zaplanuj skuteczny program dla laików – to może stać się unikalną ofertą.
7
Zadbaj o skutecznej reklamie swoich kursów. Stwórz własną stronę internetową, gdzie można mówić o programach, publikować zdjęcia i ciekawe materiały o biznesie. Więcej informacji na swojej stronie internetowej, tym więcej osób ją odwiedzi. Weź udział w targach branżowych – możesz powiedzieć o sobie, a jednocześnie dowiedzieć się o nowościach fryzjerstwa firmy i zapoznania się w możliwymi partnerami.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.