Bez względu na zwiększoną konkurencję, ślubne agencji, zgodnie z prognozami analityków, jeszcze długo będą popularne. Jeśli naprawdę uważasz, że są w stanie zorganizować wspaniałą uroczystość, otworzyć własny biznes, nie patrząc na ryzyko. Koszty na załatwienie agencji minimalne, a ewentualne perspektywy nie mogą inspirować.
Instrukcja
1
Zarejestruj agencja w urzędzie skarbowym swojego miasta. Zapłacisz państwową cło i założyć konto bankowe. Zakup kasy fiskalnej i drukowanie. Organizacja wesel nie wymaga żadnych licencji, więc zaraz po rejestracji możesz zacząć działać.
2
Znajdź pomieszczenie biurowe. Oczywiście, można spotkać się z klientami i w parkach, ale biuro daje solidności, a klienci będą przekupieni atmosfera. Udekoruj pomieszczenie torty atrybutów.
3
Znajdź pracowników. Do tej kwestii należy podchodzić bardzo ostrożnie, ponieważ od jakości organizacji wesela zależy reputacja całej agencji. Na usługach kwiaciarni, fryzjera i kierowcy można zaoszczędzić zamawiając te usługi u pośredników w przystępnych cenach. A oto fotografa i тамаду trzeba wybierać tylko z listy specjalistów. Do prowadzenia księgowości nie musi zatrudniać pracownika, możliwe jest, aby skorzystać z oferty firm świadczących tę usługę.
4
Umów ze sklepami kolorów, pirotechniki, salonami urody, atelier i wypożyczalnią samochodów o rabatach. Zazwyczaj te organizacje zgadzają się na takie ustępstwa, licząc na stałe zlecenia od agencji.
5
Porozmawiaj z pracownikami urzędu stanu cywilnego możliwość wyjazdowych wesela, za dodatkową opłatą. Wezwijcie wszystkie restauracje i duże kawiarni w mieście i dowiedz się koszt wynajmu sali i średniego paragonu na jednego człowieka.
6
Zdecydować, z jakich warstw ludności jesteś gotowy pracować. Jeśli chcesz objąć całą publiczność potencjalnej klienteli, zatrudnić kilku menedżerów, którzy będą pracować w różnych kierunkach. Nie ufaj jednej osobie organizację wielkiego ślubu i w niedgrogim opcje, albo te zamówienia w najbliższym czasie zysk podobne cechy.
7
Zrób stronę swojego agencji. Duża część publiczności będzie mógł znaleźć właśnie dzięki internetowi. Tworzenie społeczności w social mediach. Wyraźnie opisywać swoje możliwości i oferty. Należy umieszczać reklamy w wyszukiwarkach i katalogach ślubnych.
8
Przygotować portfolio. Należy wykazać klientom usługi, które możesz dostarczyć. Umów się na spotkanie z fotografem, jego kariera była bardzo długa, kwiat aranżer i fryzjerem o udzielenie przykładów z prac. Złóż to wszystko w postaci ulotek reklamowych i zawsze pokaż portfolio klientów.
9
Прорекламируйте agencja. Daj ogłoszenie do gazety, wydrukuj ulotki i wizytówki. Poproś organizacji, które zgadzają się na współpracę z tobą, rozdaje wizytówki karty swoim klientom. Przecież to wpłynie na ich zysk.
10
Stwórz cennik swoich usług. Zysk ślubne agencji wynosi 10% całkowitych kosztów uroczystości, gdzie nie zostały uwzględnione wydatki na bankiet. Określ warunki, gwarantujące pełną realizację zamówienia z twojej strony i płatności przez klienta. Jeśli planujesz utworzyć pakiety usług, to należy ustalić stałą opłatę swojej pracy. Wielu klientów przeraża szacunkowa wielkość prowizji.
Kategoria:
Przedsiębiorczość